Οικονομία

Γιατί βάζουν «λουκέτο» οι εταιρείες διαδικτυακών προσφορών

diadiktyo-agores

«Λουκέτο» βάζουν η μία μετά την άλλη επιχειρήσεις που προσφέρουν εκπτωτικές προσφορές μέσω διαδικτύου.

Η διακοπή λειτουργίας της Groupon πριν από δύο ημέρες αποτελεί την πιο ηχηρή περίπτωση. Πολλοί απέδωσαν το κλείσιμό της στους περιορισμούς κίνησης κεφαλαίων. Αυτό ισχύει εν μέρει, αφού η κύρια αιτία είναι η καθίζηση της κατανάλωσης. Κάτι που φάνηκε εξάλλου και στα αποτελέσματα της ίδιας της εταιρείας

Με ζημιές προ φόρων το 2014 στα 856.000 ευρώ από 528.000 το 2013 και μείωση τζίρου στα 1,36 εκατ. ευρώ από 1,74 εκατ. ευρώ, το μέλλον ήταν μάλλον προδιαγεγραμμένο.

Ήδη το προηγούμενο διάστημα είχαν σταματήσει να παρέχουν τις υπηρεσίες τους αντίστοιχοι διαδικτυακοί τόποι, οι οποίοι ήταν δημοφιλείς στη χώρα μας. Πρόκειται για τους ιστότοπους που έγιναν γνωστοί με τις ονομασίες Golden Deals (goldendeal.gr) και Cheapis (cheapis.gr)

Σύμφωνα με την «Καθημερινή», η πρώτη υπηρεσία χρηματοδοτούνταν από την Global Finance και πουλήθηκε προ δωδεκαμήνου στην εταιρεία Master, γνωστή κυρίως από τις υπαίθριες διαφημίσεις. H δεύτερη υπηρεσία χρηματοδοτούνταν επίσης από την εταιρεία διαφήμισης Master.

Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, η μόνη μεγάλη αντίστοιχη δραστηριότητα που παραμένει εν ζωή στην Ελλάδα, είναι η υπηρεσία Υellowday (yellowday.gr) της Τράπεζας Πειραιώς. Η τελευταία συνδυάζει την προώθηση των τραπεζικών προϊόντων (για παράδεισγμα πιστωτικές κάρτες) μαζί με την προσθήκη μιας επιπλέον πηγής εσόδων…

Πηγή www.protothema.gr

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το