Οικονομία

Γιατί πρέπει να πληρώνουμε ψηφιακά

newego_LARGE_t_1101_54541982

Τα προβλήματα και οι προτάσεις για την ενίσχυση του e-commerce, καθώς και οι ψηφιακές πληρωμές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του πρώτου Athens Digital Payments Summit, που πραγματοποιήθηκε σήμερα.
Μιλώντας στο συνέδριο, ο καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεώργιος Δουκίδης, υπογράμμισε, μεταξύ άλλων ότι το κομμάτι των ψηφιακών συναλλαγών είναι ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί μειώνει τα κόστη στις συναλλαγές, δίνει τη δυνατότητα σε μικρές εταιρείες να δημιουργήσουν ένα εναλλακτικό κανάλι πώλησης και, βέβαια, είναι ένας τρόπος για την πάταξη της φοροδιαφυγής.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), Βασίλης Κορκίδης, σημείωσε ότι η ψηφιακή οικονομία δεν είναι το αύριο, είναι το σήμερα. «Κάθε επιχείρηση με φυσική έδρα έχει πλεονέκτημα να επεκταθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο και έχουμε και την ικανότητα και τη γνώση να το κάνουμε» τόνισε ο κ. Κορκίδης, επισημαίνοντας, ωστόσο ότι οι τραπεζικές χρεώσεις και οι προμήθειες από τις τράπεζες είναι σε εξωπραγματικά επίπεδα και όχι στα ευρωπαϊκά, που θα έπρεπε να εναρμονιστούν.
Την ανάγκη να εκπαιδευτούν οι καταναλωτές, ώστε να μην χρησιμοποιούν την αντικαταβολή, γενικότερα και να στραφούν σε πιο ψηφιακές μεθόδους πληρωμών, τόνισε ο αντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA-Greek eCommerce Association), Φώτης Αντωνόπουλος. «Ευελπιστώ ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο και, γενικότερα, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, θα βοηθήσουν την εξέλιξη της ελληνικής οικονομίας» σημείωσε ο κ. Αντωνόπουλος, τονίζοντας, παράλληλα ότι πρέπει να ενταθεί η προσπάθεια εκπαίδευσης των καταναλωτικού κοινού, προκειμένου να στραφεί προς το ψηφιακό χρήμα και στις ψηφιακές μεθόδους πληρωμών.
Ο γενικός διευθυντής της Visa Europe για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία, Νίκος Καμπανόπουλος, δήλωσε ότι η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο σήμερα λειτουργεί όλο το περιβάλλον, εκφράζοντας την άποψη ότι οι εταιρείες που θα καταφέρουν να αξιοποιήσουν περισσότερο τις τεχνολογικές εξελίξεις, θα είναι οι πιο πετυχημένες στο μέλλον. «Γι’ αυτό και εμείς πρέπει να είμαστε πιο ανοιχτοί στις συνεργασίες μας, για να μπορέσουμε να έχουμε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα τεχνολογικά» είπε ο κ. Καμπανόπουλος, σημειώνοντας ότι η Visa συνεργάζεται με νέες εταιρείες καινοτομίας. «Έχουμε δημιουργήσει κόμβους καινοτομίας στην Ευρώπη, με σκοπό να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στο κομμάτι των πληρωμών. Μετά τα περιοριστικά μέτρα του καλοκαιριού, οι καταναλωτές αναγκάστηκαν να γυρίσουν πιο πολύ στις ηλεκτρονικές πληρωμές και, σίγουρα, εμείς είδαμε τα οφέλη σαν σύστημα πληρωμών, οι συναλλαγές διπλασιάστηκαν και διατηρούνται σε αυτά τα επίπεδα ακόμη και σήμερα» πρόσθεσε ο κ. Καμπανόπουλος.
Πηγή ΑΜΠΕ

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το