Τοπικά

Γιάννης Μπαϊρακτάρης στη “Θ”: “Αν δεν δημιουργηθεί περιβάλλον ασφάλειας δε θα ξεκινήσουν τα τρένα”

Μπορεί ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Γιώργος Γεραπετρίτης να ανακοίνωσε εδώ και μία εβδομάδα το χρονοδιάγραμμα για την επανεκκίνηση των δρομολογίων του σιδηροδρόμου μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ωστόσο, οι μηχανοδηγοί ζητούν να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον ασφάλειας, διαφορετικά δε θα λειτουργήσει κανένα τρένο.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργού, την 1η Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία της γραμμής Λάρισας – Βόλου.
Ωστόσο, όπως ανέφερε στη «Θ» ο κ. Γιάννης Μπαϊρακτάρης, μηχανοδηγός και μέλος της Ελεγκτικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών «υπάρχουν κάποια θέματα που έχουν τεθεί από το σωματείο των μηχανοδηγών κι αυτά δεν υπόκεινται σε ανακοινώσεις του κ. Γεραπετρίτη, αλλά στο να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον ασφάλειας» και συνέχισε «ένα από τα κριτήρια στη γραμμή Βόλου – Λάρισας είναι να φτιαχτούν οι ισόπεδες διαβάσεις. Αν θεωρεί ο κ. Γεραπετρίτης ότι την 1η Απριλίου θα είναι φτιαγμένα όλα αυτά. Υπάρχουν θέματα ασφάλειας που έχει θέσει το σωματείο μηχανοδηγών, που αν δεν ικανοποιηθούν δεν πρόκειται να λειτουργήσει τρένο. Πρέπει να αποκατασταθούν όλα τα αυτόματα συστήματα ισόπεδων διαβάσεων στη γραμμή Βόλου – Λάρισας κι όχι μόνο και να φτιαχτούν και τα τούνελ στα Τέμπη ή τον Πλαταμώνα. Από Οινόη και πάνω πρέπει να γίνουν πολλές εργασίες. Δεν μπορούμε να απαγορεύσουμε σε κανέναν να κάνει εξαγγελίες».
Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής, η μετακίνηση των επιβατών γίνεται με λεωφορείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Hellenic Train για τη γραμμή Βόλου – Λάρισας.

Τρένο και προαστιακός

Χθες τα ξημερώματα ξεκίνησαν τρεις εβδομάδες μετά την τραγωδία στα Τέμπη τα δρομολόγια τρένου και προαστιακού.
Το πρώτο δρομολόγιο του προαστιακού Αθήνα – Χαλκίδα ξεκίνησε στις 05:24. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, αρχικά θα υπάρχουν περιορισμένα δρομολόγια και αυστηρά μέτρα ασφαλείας, ενώ ανά πενθήμερο θα προστίθενται γραμμές, έτσι ώστε να υπάρξει πλήρης ανάπτυξη των δρομολογίων, πριν από το Πάσχα.
Σύμφωνα μάλιστα με τις εντολές που έχουν δοθεί από τη διοίκηση, είναι να υπάρχουν δύο σταθμάρχες ανά βάρδια, δυο μηχανοδηγοί και δύο συνοδοί στις αμαξοστοιχίες και να κινούνται οι συρμοί με μειωμένες ταχύτητες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το