Τοπικά

Γέφυρες συνεργασίας στην ειδική αγωγή μεταξύ 6ου Δημοτικού Ν. Ιωνίας και Σχολείου στο ΚΕΣΑΑΜ

Μαζί με τους μαθητές του ειδικού Δημοτικού Σχολείου για παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές βρέθηκαν χθες αναπτύσσοντας από κοινού διάφορες αθλητικές και άλλες δράσεις οι μαθητές ΣΤ’ Τάξης του 6ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας στο πλαίσιο διετούς συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί μεταξύ των δύο σχολείων.
Για τους μαθητές του 6ου Δημοτικού ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκαν στο συγκεκριμένο σχολείο το οποίο στεγάζεται στο Κέντρο Στήριξης Ατόμων με αυτισμό και μπόρεσαν να μυηθούν ακόμη καλύτερα στον χώρο της ειδικής αγωγής.
Η εμπειρία ήταν ξεχωριστή, καθώς μαζί με τα παιδιά του ειδικού σχολείου αθλήθηκαν και ψυχαγωγήθηκαν σε μια προσπάθεια να έρθουν κοντά και να κατανοήσουν ακόμη περισσότερο τη σημασία της αποδοχής του διαφορετικού.

Η διευθύντρια του Ειδικού Δημοτικού κ. Αλεξάνδρα Δογκάκη τόνισε πως «στο δημοτικό φοιτούν 16 μαθητές και στο Νηπιαγωγείο επτά μαθητές, ηλικίας από 4,5 μέχρι και 14 ετών. Το σχολείο λειτουργεί από το 2007 και είναι ένα από τα πέντε πανελλαδικά».
Η ίδια πρόσθεσε πως είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ένα σχολείο ειδικά για τη διαταραχή στο αυτιστικό φάσμα. Διδάσκουν δώδεκα εκπαιδευτικοί, όπως δάσκαλοι, γυμναστής, καθηγητής πληροφορικής, ενώ υπάρχει σχολικός νοσηλευτής, φυσικοθεραπευτής, ψυχολόγος, ειδικό βοηθητικό προσωπικό, όλοι με ειδίκευση στην ειδική αγωγή. Τα προγράμματα εκπαίδευσης είναι εξατομικευμένα.

Η κ. Δογκάκη συμπλήρωσε πως «μέσα από τη συνεργασία με το 6ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας κάνουμε ένα άνοιγμα στα γενικά σχολεία, γιατί είναι σημαντικό να μεγαλώνουν οι μαθητές ως συνειδητοποιημένοι πολίτες. Οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης του 6ου Δημοτικού ευαισθητοποιούνται, γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες της ειδικής αγωγής και τις σέβονται».
Από την πλευρά της η διευθύντρια του 6ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας κ. Αγάπη Ξανθοπούλου επισήμανε πως «στο σχολείο μας έχουμε κάνει δράσεις για τον αυτισμό και τη διαφορετικότητα. Μας έχουν επισκεφθεί οι μαθητές του ειδικού σχολείου για τον αυτισμό και συμμετέχουμε όλοι μαζί σε ομιλίες. Έτσι οι μαθητές μας μπαίνουν στη θέση του άλλου».
Ο διευθυντής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Γιώργος Πολύζος τόνισε πως «υπάρχει μια πολύ καλή συνεργασία ανάμεσα σε ένα σχολείο ειδικής αγωγής και ένα σχολείο γενικής εκπαίδευσης. Εμείς πρέπει να στρέφουμε την προσοχή μας στα άτομα με αναπηρία 365 μέρες τον χρόνο και όχι μόνο μια συγκεκριμένη μέρα με αφορμή τον εορτασμό. Και τα δύο σχολεία με την κοινή τους δράση στέλνουν το μήνυμα της συνεχούς ενασχόλησης με τα άτομα με αναπηρία που πολλές φορές βιώνουν τον κοινωνικό αποκλεισμό».
Χθες πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δράσεις με τη βοήθεια του γυμναστή με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή Στέφανου Κορώνα. Στις δράσεις όλοι οι μαθητές και των δύο σχολείων έγιναν μια ομάδα, ώστε να αναπτυχθεί και το πνεύμα συνεργατικότητας.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Κουρέτας και Τσικριτσής έκαψαν τον βασιλιά Καρνάβαλο στον Τύρναβο (φωτό – βίντεο)

Με την καύση του βασιλιά Καρνάβαλου και τη ρίψη πυροτεχνημάτων έληξε η μεγάλη παρέλαση του…

17 Μαρτίου 2024

Ισλανδία: Βρυχάται το ηφαίστειο στη χερσόνησο Ρέικιανες – Δείτε live εικόνα

Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κηρύχθηκε η νότια Ισλανδία λόγω της έκρηξης του ηφαίστειου, που βρίσκεται…

17 Μαρτίου 2024

Έκαψαν τον καρνάβαλο στην Πάτρα – Περισσότεροι από 60 χιλιάδες πολίτες πήραν μέρος στις εκδηλώσεις

Περισσότεροι από 60.000 καρναβαλιστές μετέφεραν για περίπου έξι ώρες το αισιόδοξο και ελπιδοφόρο μήνυμα της…

17 Μαρτίου 2024

Εκλογές στη Ρωσία: Νίκη του Πούτιν με μεγάλο ποσοστό δείχνουν τα πρώτα αποτελέσματα

Όπως αναμενόταν, ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν κερδίζει την πέμπτη θητεία του στην προεδρία της…

17 Μαρτίου 2024

Κομφετί, χορός και τραγούδι στην καρναβαλική παρέλαση στην Ξάνθη

Με χιλιάδες καρναβαλιστές και επισκέπτες πλημμύρισε την Κυριακή (17/03) η Ξάνθη, για τη μεγάλη καρναβαλική…

17 Μαρτίου 2024

Να τιμωρηθεί, δεν θέλω συγγνώμη, λέει ο μάγειρας που δέχθηκε επίθεση για μια μερίδα κοντοσούβλι

O μάγειρας σε ουζερί της Μενεμένης, στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι από…

17 Μαρτίου 2024