Παραπολιτικά

Φθηνές

Σχεδόν 1 στα 3 προϊόντα που αγοράζουν οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ, είναι ιδιωτικής ετικέτας, σύμφωνα με έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Συγκεκριμένα, η έρευνα έδειξε ότι το 31,8% των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ είναι ιδιωτικής ετικέτας. Το ποσοστό αυτό αποτελεί το υψηλότερο που έχει καταγραφεί τα τελευταία χρόνια στο πλαίσιο της έρευνας, δείχνοντας πως η ακρίβεια έχει αναγκάσει τους καταναλωτές να στραφούν προς πιο φθηνές λύσεις.
Λ.Α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το