Τοπικά

«Φουσκωμένοι» λογαριασμοί από ΔΕΥΑΜΒ σε καταναλωτές – Αντί για 3μηνο καλούνται να πληρώσουν 100 ημερολογιακές ημέρες

«Φουσκωμένους» λογαριασμούς για το γ’ τρίμηνο 2017 παραλαμβάνουν από προχθές Δευτέρα οι καταναλωτές της ΔΕΥΑΜΒ. Τα ποσά είναι αυξημένα καθώς η περίοδος κατανάλωσης είναι μεγαλύτερη κατά δέκα ημέρες από ένα ημερολογιακό τρίμηνο, με αποτέλεσμα να αλλάζει η κλίμακα χρέωσης τόσο στην ύδρευση όσο και την αποχέτευση. Παράλληλα, οι καταναλωτές διαμαρτύρονται και για το γεγονός ότι οι λογαριασμοί αν και έχουν εκδοθεί από τις 19 Μαρτίου, παραλήφθηκαν στις 16 Απριλίου και λήγουν σήμερα 18 του μήνα.
Αναγνώστες που επικοινώνησαν με τη «Θ» δήλωσαν ανάστατοι από την πρακτική της ΔΕΥΑΜΒ να αυξήσει την περίοδο κατανάλωσης κατά δέκα ημέρες, λέγοντας πως «αυτό είναι απαράδεκτο, από τη στιγμή που ούτε είχε ανακοινωθεί, ούτε υπάρχει κάποια εξήγηση μέσα στον λογαριασμό. Ο προηγούμενος λογαριασμός περιελάμβανε ημερολογιακά ακριβώς ένα τρίμηνο, ενώ ποτέ στο παρελθόν δεν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο» προσθέτουν χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με καταναλωτές οι λογαριασμοί του γ’ τριμήνου 2017 αφορούν στην περίοδο από 30 Ιουλίου έως 10 Νοεμβρίου.
«Μού ήρθε λογαριασμός 68 ευρώ όταν ποτέ δεν ξεπερνούσα τα 50 έως 52 ευρώ ανά τρίμηνο» επισήμανε καταναλωτής, ο οποίος εξήγησε ότι αυτό οφείλεται στις επιπλέον χρεώσεις που αναγκαστικά προκύπτουν από τις επιπλέον δέκα ημέρες που έχουν ενταχθεί στον λογαριασμό.
Οι καταναλωτές διαμαρτύρονται και ζητούν εξηγήσεις από τη ΔΕΥΑΜΒ, καθώς υποστηρίζουν ότι «η συγκεκριμένη πρακτική έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζεται αυξημένη η κατανάλωση του τριμήνου και κατ’ επέκταση οι λογαριασμοί να «φουσκώνουν» καθώς αλλάζει η κλίμακα χρέωσης τόσο στην ύδρευση όσο και την αποχέτευση.
Για παράδειγμα, καταναλωτής που έχει καταναλώσει 44 κυβικά το χρονικό διάστημα 30 Ιουλίου έως 10 Νοεμβρίου , χρεώνεται με τέσσερις διαφορετικές κλίμακες, με αποτέλεσμα το ποσό να αυξάνεται λόγω της αλλαγής κλιμάκων.

«Για τα τέσσερα επιπλέον κυβικά πάνω από τα 40 η χρέωση είναι 3,92 ευρώ το κυβικό για την ύδρευση και 2,48 ευρώ το κυβικό για την αποχέτευση. Αν σε αυτά προσθέσεις τον ΦΠΑ που είναι 13% και 24% αντίστοιχα, τότε εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο εύκολα «φουσκώνει» ο λογαριασμός. Θα πρέπει η ΔΕΥΑΜΒ να εξηγήσει τους λόγους, για τους οποίους αναγκάζει τους καταναλωτές να πληρώσουν χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από ένα ημερολογιακό τρίμηνο» τόνισαν αναγνώστες.
Οι διαμαρτυρίες, ωστόσο, των καταναλωτών εστιάζονται και στο γεγονός της καθυστερημένης αποστολής των λογαριασμών ύδρευσης, καθώς αν και έχουν εκδοθεί από τις 19 Μαρτίου, παραλήφθηκαν μόλις προχθές Δευτέρα 16 Απριλίου και λήγουν σήμερα 18 του μήνα.
«Δεν είναι δυνατόν να ζητούν μέσα σε δυο ημέρες να βρούμε τα λεφτά, για να πληρώσουμε τους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΜΒ, τη στιγμή που είναι και «φουσκωμένοι». Καλό θα ήταν να υπάρχει καλύτερος προγραμματισμός από την Επιχείρηση, αφού αυτές οι πρακτικές είναι πάντα σε βάρος μας» συμπληρώνουν καταναλωτές.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το