Ελλάδα

Φίλης: Κλείστε τις οθόνες και χαρείτε το χιόνι – Να μην διανοηθεί το υπουργείο να επιβάλει καταγραφή απουσιών

Να κλείσουν τις οθόνες καλεί τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς για να χαρούν το χιόνι σε δήλωση του ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Φίλης, μετά τις ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας για τηλεκπαίδευση λόγω της κακοκαιρίας Μπάρμπαρα.

Ο Νίκος Φίλης σημειώνει μεταξύ άλλων ότι «οι εκπαιδευτικοί είναι αδύνατον να προετοιμάσουν σε ένα απόγευμα πραγματικό μάθημα τηλεκπαίδευσης, που είναι τόσο διαφορετικό από το μάθημα της τάξης» και τονίζει ότι το υπουργείο Παιδεία δεν πρέπει« να επιβάλει καταγραφή απουσιών, όταν είναι γνωστό ότι πολλά σπίτια θα αντιμετωπίζουν δυσκολίες για σύνδεση με την τάξη».

Η δήλωση του Νίκου Φίλη έχει ως εξής:
«Το χιόνι είναι ευκαιρία για παιχνίδι και χαρά. Είναι μια πολύτιμη εμπειρία και γνώση. Την τηλεκπαίδευση, ακόμα και εκείνο το 24ωρο που θα χιονίσει στην Αθήνα, την επιβάλλουν αυτοί που γεννήθηκαν και έζησαν ως γέροι και μάλλον επιθυμούν το ίδιο για τα παιδιά μας.

Άλλο η καταφυγή στην τηλεκπαίδευση με συστηματικό τρόπο για λόγους ανωτέρας βίας και μεγάλο διάστημα, κι άλλο η πρόχειρη οργάνωσή της για μία δύο μέρες που διασπά και αποδιοργανώνει την εκπαιδευτική πράξη. Εξάλλου, να υπάρχει και λίγη σοβαρότητα: οι εκπαιδευτικοί είναι αδύνατον να προετοιμάσουν σε ένα απόγευμα πραγματικό μάθημα τηλεκπαίδευσης, που είναι τόσο διαφορετικό από το μάθημα της τάξης. Κι όμως, τους το επιβάλλει Κυριακή απόγευμα η υπουργός! Αποκλειστικά και μόνο για λόγους εντυπώσεων!

Σε πολλά ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα προβλέπεται μία εβδομάδα διακοπών μέσα στον Φεβρουάριο, ώστε, τα παιδιά να χαρούν τον χιονιά. Εδώ, ειδικά στα νότια, τον βιώνουμε σπάνια.

Γι’ αυτό παιδιά, εκπαιδευτικοί και γονείς σήμερα κλείνουν την οθόνη και χαίρονται το χιόνι! Με την απαραίτητη προσοχή. Και, φυσικά, να μην διανοηθεί το υπουργείο να επιβάλει καταγραφή απουσιών, όταν είναι γνωστό ότι πολλά σπίτια θα αντιμετωπίζουν δυσκολίες για σύνδεση με την τάξη», αναφέρει στην δήλωσή του ο Νίκος Φίλης.

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το