Τοπικά

«Φιάσκο» με τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό – Δεν τηρήθηκε η νομοθεσία

ΕΡΓΑ 1

«Βομβαρδισμένη» πόλη θυμίζει το κέντρο του Βόλου, με τις εσοχές που προσπάθησε να δημιουργήσει ο δήμος, για να σταματήσει τα έργα η Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας, που ενημερώθηκε ένα 24ωρο μετά την έναρξή τους, ότι είναι παράνομα και είχε αρμοδιότητα για την παύση τους.

Ο Δήμος Βόλου απέστειλε μόλις σήμερα στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση τις εκθέσεις με τις κυκλοφοριακές αλλαγές που αποφάσισε το δημοτικό συμβούλιο και ο φάκελος επεστράφη, λόγω αναρμοδιότητας λήψης απόφασης.

ΕΡΓΑ 2

Οι οδοί στις οποίες κατασκευάζονται τα έργα έχουν αναφορά εθνικού δικτύου και οι υπηρεσίες του δήμου, φέρονται υπεύθυνες για το «φιάσκο» καθώς γνώριζαν ότι έπρεπε να αποστείλουν τις μελέτες, τις οποίες το ΤΕΕ υποστηρίζει πως δεν υπάρχουν, στην τεχνική υπηρεσία της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας. Η Τεχνική Υπηρεσία της Περιφερειακής Ενότητας, στην περίπτωση που ενέκρινε τις μελέτες, έπρεπε να τις επιστρέψει στο δήμο για να ληφθεί απόφαση από το δημοτικό συμβούλιο. Στη συνέχεια η απόφαση έπρεπε να σταλεί στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για έγκριση νομιμότητας και αμέσως μετά, ο αστυνομικός διευθυντής να εκδώσει απόφαση εφαρμογής των έργων.

Η διαδικασία ξεκινά από το «μηδέν» και άγνωστο παραμένει πότε θα γίνει επανέναρξη των έργων, με πολλά πεζοδρόμια σε Δημητριάδος και Ιάσονος να είναι κατεστραμμένα.

Θεωρείται βέβαιο ότι η Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας θα …σπεύσει, εφόσον λάβει τους φακέλους να εγκρίνει τις μελέτες, με τη διαφορά ότι θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ο Νόμος της Βιώσιμης Κινητικότητας και το πλάτος των πεζοδρομίων στο 1,5 μέτρο, που στην προκειμένη περίπτωση-ειδικά στην οδό Ιάσονος-δεν έχει τηρηθεί.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το