Κόσμος

Facebook: Νέο σκάνδαλο; Καταγγελίες ότι πούλησε προσωπικά δεδομένα στο Netflix!

Στη δίνη ενός ίσως ακόμα σκανδάλου βρίσκεται το Facebook, το οποίο κατηγορείται από δημοσιεύσεις ότι έχει πουλήσει στο Netfilx προσωπικά μας δεδομένα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ισχυρισμούς που κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες στο X, η Meta φαίνεται να έχει δώσει στο Netflix πρόσβαση στις προσωπικές συνομιλίες των χρηστών στο Facebook/Messenger.

Οι δημοσιεύσεις αναφέρονται σε δικαστική κατάθεση που προέκυψε μεταξύ ομάδας καταναλωτών και της μητρικής εταιρείας του Facebook, Meta για πρακτικές απορρήτου δεδομένων.

Το έγγραφο υποστηρίζει ότι το Netflix και το Facebook είχαν μια «ειδική σχέση» και ότι το Facebook μείωσε ακόμη και τις δαπάνες για πρωτότυπο προγραμματισμό για την υπηρεσία βίντεο του Facebook Watch, ώστε να μην ανταγωνιστεί το Netflix, έναν μεγάλο διαφημιστή του Facebook. Λέει επίσης ότι το Netflix είχε πρόσβαση στο «Inbox API» της Meta που πρόσφερε στον streamer «πρόσβαση μέσω προγραμματισμού στα εισερχόμενα ιδιωτικών μηνυμάτων του χρήστη του Facebook».

Αρνείται της κατηγορίες η Meta
Από την πλευρά του, ο διευθυντής επικοινωνίας της Meta, Andy Stone, αμφισβήτησε ότι το Netflix είχε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των χρηστών γράφοντας στο Χ: «Συγκλονιστικά αναληθής. Η Meta δεν μοιράστηκε τα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων με το Netflix. Η συμφωνία επέτρεπε στους ανθρώπους να στέλνουν μηνύματα στους φίλους τους στο Facebook για το τι έβλεπαν στο Netflix, απευθείας από την εφαρμογή Netflix. Τέτοιες συμφωνίες είναι κοινός τόπος στον κλάδο».

Με άλλα λόγια, η Meta ισχυρίζεται ότι το Netflix είχε πρόσβαση μέσω προγραμματισμού στα εισερχόμενα των χρηστών, αλλά δεν χρησιμοποίησε αυτήν την πρόσβαση για να διαβάσει προσωπικά μηνύματα.

Πάντως, οι New York Times σε δημοσίευμά τους 2018 είχαν αναφέρει ότι το Netflix και το Spotify μπορούσαν να διαβάσουν τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών, σύμφωνα με έγγραφα που είχαν λάβει.

Μέχρι το 2015, το Netflix ξόδευε 40 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις Facebook, λέει το έγγραφο, και επέτρεπε τη χρήση δεδομένων χρηστών του Netflix για στόχευση και βελτιστοποίηση διαφημίσεων στο Facebook. Το 2017, το Netflix συμφώνησε να δαπανήσει 150 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στο Facebook και να παρέχει στην εταιρεία «σήματα πρόθεσης μεταξύ συσκευών».

Πηγή: Έθνος

Share

Πρόσφατα άρθρα

Από τη Σκόπελο στο Νοσοκομείο Βόλου 83χρονος

Εσπευσμένα διεκομίσθη σήμερα το μεσημέρι στο Νοσοκομείο του Βόλου από τη Σκόπελο, ένας 83χρονος. Ο…

5 Απριλίου 2024

Το ΕΕΚ καταδικάζει την επίθεση στον Κ. Γαργάλα

Σε ανακοίνωσή του το ΕΕΚ αναφέρει τα εξής: «Ο Κώστας Γαργάλας, μέλος του ΔΣ της…

5 Απριλίου 2024

«Την λέγαν Κυριακή, δεν έψαχνε ταξί»: Διαμαρτυρία μαθητών έξω από το ΑΤ Αγίων Αναργύρων

Καθιστική διαμαρτυρία έξω από το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων, όπου δολοφονήθηκε η 28χρονη Κυριακή…

5 Απριλίου 2024

Επίσκεψη του ΚΚΕ στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας

Επίσκεψη στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και συνάντηση με την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας κ. Άννα-Μαρία Παπαδημητρίου πραγματοποίησε…

5 Απριλίου 2024

Φορολογικές δηλώσεις: Πότε επιβάλλονται πρόστιμα

Με πρόστιμα και κυρώσεις θα βρίσκονται αντιμέτωποι οι πολίτες που δεν θα τηρούν τους νέους κανόνες για…

5 Απριλίου 2024

Άγιοι Ανάργυροι: Συγκλονίζει η μητέρα της Κυριακής – «Την χτύπησε ύπουλα, πισώπλατα»

Ανατριχιαστικά είναι τα όσα αναφέρει η μητέρας της 29χρονης Κυριακής η οποία δολοφονήθηκε τη Δευτέρα…

5 Απριλίου 2024