Τοπικά

Ευτράπελα για διανομείς φαγητού στον Βόλο – Πελάτες αφήνουν τα χρήματα κάτω από το χαλί

Η λύση για όσους παραμένουν υποχρεωτικά στο σπίτι λόγω της καραντίνας και επιθυμούν να φάνε κάτι έτοιμο, ώστε να αποφύγουν το μαγείρεμα και την… επίσκεψη στην κουζίνα, παραμένει η αγορά του delivery φαγητού. Ωστόσο, σύμφωνα με εκτιμήσεις επαγγελματιών της εστίασης, οι παραγγελίες έχουν κάνει θεαματική βουτιά, ενώ δεν λείπουν και τα ευτράπελα κατά την παράδοση των πακέτων.

Στις πιτσαρίες, στα σουβλατζίδικα, αλλά και στις διάφορες κουζίνες του Βόλου και της Νέας Ιωνίας, τα τηλέφωνα δεν χτυπούν τόσο συχνά πλέον, όσο πριν την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων. Η οδηγία «Μένουμε σπίτι» δημιούργησε αρχικά την αίσθηση ότι θα αυξάνονταν εκείνοι που θα κατέφευγαν στο delivery και το έτοιμο φαγητό. Όμως στην πράξη τα πράγματα εξελίσσονται διαφορετικά, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ανθρώπων του κλάδου της εστίασης.
Το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων και ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός των εργαζόμενων που οι συμβάσεις τους τελούν υπό αναστολή, έχει οδηγήσει σε περιορισμό των εξόδων. «Η αποζημίωση ειδικού σκοπού των 800 ευρώ, η οποία καλύπτει χρονικό διάστημα ενάμιση μήνα, δεν αφήνει πολλά περιθώρια στους περισσότερους να προτιμήσουν το έτοιμο φαγητό», σημείωσε ο κ. Μανώλης Σκοράς, ιδιοκτήτης πιτσαρίας στον Βόλο, ο οποίος βρίσκεται στον χώρο της εστίασης 18 χρόνια και θεωρείται έμπειρος επαγγελματίας.
«Η κίνηση έχει πέσει κατακόρυφα. Τέτοιο πράγμα δεν έχω ξαναδεί να συμβαίνει. Η πτώση εκτιμάται τουλάχιστον στο 50%, σύμφωνα με συζητήσεις που έχω με αρκετούς συναδέλφους. Με όλη αυτή την αβεβαιότητα που επικρατεί και την έλλειψη χρημάτων, ποιος να ψωνίσει;», διερωτήθηκε στη συνέχεια, μην κρύβοντας τον προβληματισμό του. «Αυτή την εποχή μόνο τα σούπερ μάρκετ δουλεύουν, αφού ο κόσμος με όσα χρήματα διαθέτει, προσπαθεί να αγοράσει προμήθειες. Όσοι επαγγελματίες εξαιρέθηκαν από τα τωρινά μέτρα, σε λίγο καιρό θα κλείσουν από μόνοι τους, γιατί πολύ απλά δεν θα είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στα έξοδά τους. Προσωπικά με απασχολεί περισσότερο το τι θα συμβεί, όταν λήξει η καραντίνα και πώς θα αντέξουμε», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Και μέσα σ’ όλα αυτά, δεν λείπουν τα ευτράπελα που αντιμετωπίζουν οι διανομείς του φαγητού. Υπό τον φόβο της μόλυνσης από τον νέο κορωνοϊό, αρκετοί Βολιώτες δεν επιθυμούν καμία επαφή με τους υπαλλήλους delivery και επιλέγουν να αφήνουν τα χρήματα της παραγγελίας έξω από την πόρτα του σπιτιού τους. Στην ουσία επιθυμούν η παράδοση του φαγητού να γίνεται ανέπαφα. Πολλοί βέβαια εξακολουθούν να πληρώνουν με μετρητά, αφήνοντας το ακριβές αντίτιμο κάτω από το χαλί στην εξώπορτα ή πάνω σ’ ένα τραπεζάκι στην αυλή. «Ελάχιστοι προπληρώνουν την παραγγελία μέσω κάρτας. Θα έλεγα ότι οι πελάτες διακρίνονται σε δύο κατηγορίες: Η πρώτη περιλαμβάνει εκείνους που αντιμετωπίζουν κάπως πιο χαλαρά την όλη κατάσταση, αφού κάποιος που είναι υγιής, δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Όμως, όσοι ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, προσπαθούν να προστατευθούν. Βλέπουμε για παράδειγμα να αφήνουν τα χρήματα κάτω από το χαλάκι της εξώπορτας», υπογράμμισε ο κ. Σκοράς.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το