Η υγειονομική κρίση στην Ελλάδα είχε ως αποτέλεσμα, να αλλάξουν οι καταναλωτικές συνήθειες, με το 89% των πολιτών να χρησιμοποιούν τακτικά το διαδίκτυο. Η έρευνα της Pulse RC δείχνει πως οι μισοί συνταξιούχοι (και οι μισοί της ηλικιακής ομάδας «60 ετών και άνω») μπαίνουν στο διαδίκτυο κάθε μέρα (και πάνω από 7 στους 10, μπαίνουν τακτικά). Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως το 58% (έξι στους δέκα περίπου) αξιοποιούν και τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα γνωστά e-shop, μέσω των οποίων παραγγέλνουν και αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες. Τώρα ποιοι θα παραμείνουν στις αγορές μέσω e-καταστημάτων και ποιοι θα επιστρέψουν στον κλασικό τρόπο αγορών, όταν επιστρέψουμε στην κανονικότητα και καθημερινότητα, είναι ένα ζήτημα, που πρέπει να εξεταστεί. Διότι έτθα αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για την αγορά, αλλά και τις μεταφορικές εταιρείες.
Λ.Α.
Μετά τα δημοσιεύματα για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανου Κασσελάκη με αστακοκάραβα,…
Με φόρα στην μάχη των ευρωεκλογών έχει μπει ο Σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα…
Εκ νέου, συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, με εκπροσώπους των αγροτών της Θεσσαλίας, θα πραγματοποιηθεί…
Σε τροχαίο δυστύχημα ενεπλάκη ο τραγουδιστής Γιάννης Ξανθόπουλος, κατά το οποίο ένας 19χρονος άνδρας έχασε…
Φαίνεται πως έπιασε τόπο η στάση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα για τη βαμβακοκαλλιέργεια…
Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία του Ηρακλείου από τον θάνατο ενός 72χρονου καρκινοπαθούς, ο οποίος…