Τέσσερις εβδομάδες μετά την έναρξη της τηλεκπαίδευσης στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Μαγνησίας και η συμμετοχή των μαθητών στα μαθήματα είναι καθολική.
Όπως αναφέρουν καθηγητές, η εικόνα αυτή δεν έχει καμία σχέση με την αντίστοιχη της περασμένης άνοιξης, όπου τα ποσοστά συμμετοχής ήταν πολύ χαμηλά, δηλαδή από μια τάξη των 20 μαθητών έμπαιναν στις ηλεκτρονικές τάξεις οι πέντε. Αντιθέτως τώρα η συμμετοχή είναι πολύ πιο υψηλή αγγίζοντας το 100% και μόνο, όπου υπάρχουν αδυναμίες προμήθειας μιας οικογένειας με ψηφιακό εξοπλισμό ή μη σύνδεσης με το δίκτυο, δεν συμμετέχουν οι μαθητές.
Βέβαια υπάρχει και μια σημαντική διαφορά για αυτή την αλλαγή που παρατηρείται. Όπως επισημαίνουν οι καθηγητές, στην πρώτη καραντίνα και τηλεκπαίδευση οι μαθητές δεν λάμβαναν απουσία, αν δεν συμμετείχαν στα τηλε-μαθήματα. Αντιθέτως τώρα η συμμετοχή είναι υποχρεωτική σαν να πρόκειται για διά ζώσης μάθημα, και προβλέπονται απουσίες, αν δεν δίνουν το «παρών».
Μια ακόμη διαφορά σχετίζεται με τον χρόνο διεξαγωγής της τηλεκπαίδευσης. Τον περασμένο Μάρτιο, όταν ξεκίνησε η καραντίνα, είχε παραδοθεί το 70% της διδακτέας ύλης, που σήμαινε πως σε ένα σημαντικό βαθμό ο διδακτικός σκοπός είχε κάπως επιτευχθεί. Ειδικά για τη Γ’ Τάξη, η εξεταστέα ύλη είχε επίσης διδαχθεί και θα ακολουθούσαν οι επαναλήψεις. Όταν μάλιστα ανακοινώθηκε πως η ύλη θα μειωνόταν κατά 30% για λόγους πανδημίας, τότε έφυγε και το τελευταίο άγχος για κάποιους που δεν είχαν προλάβει να παραδώσουν διά ζώσης όλες τις διδακτικές ενότητες ενόψει πανελλαδικών. Τώρα, όμως βρισκόμαστε στην αρχή, έχουν συμπληρωθεί μόλις 2,5 μήνες μαθημάτων και υπάρχει η μεγάλη πίεση για την κανονική διεξαγωγή μαθημάτων, έστω και αν είναι μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών. Άρα δεν υπάρχει η πολυτέλεια για κάποιον μαθητή να μην παρακολουθεί τα μαθήματα νιώθοντας ότι έχει μάθει όλα όσα έπρεπε στην τάξη που φοιτά.
Ένας τρίτος λόγος που διαφοροποιεί προς το καλύτερο τη συμμετοχή των υποψήφιων, σχετίζεται με τη μεγαλύτερη εξοικείωση με τα ψηφιακά μαθήματα. Τον περασμένο Μάρτιο δεν υπήρχε ιδιαίτερη εμπειρία, αμεσότητα και άνεση για την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων. Πλέον αυτή η αμεσότητα έχει αποκτηθεί σε ένα μεγαλύτερο βαθμό και όλοι είναι πιο έτοιμοι να τη δεχτούν και να την εφαρμόσουν, ασχέτως, αν και στις αρχές της πρώτης εβδομάδας υλοποίησης των μαθημάτων παρουσιάστηκαν σημαντικά προβλήματα στη διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης, εμπόδια τα οποία σταδιακά άρχισαν να υποχωρούν.
Προβλήματα στα Νηπιαγωγεία
Στο μεταξύ με προβλήματα κύλησε η χθεσινή μέρα για την τηλεκπαίδευση στα Νηπιαγωγεία της πόλης, καθώς σε άλλες περιπτώσεις έπεφτε το σύστημα, σε άλλες οι μαθητές δεν μπορούσαν να ακούσουν ή να δουν τις νηπιαγωγούς και γενικότερα να παρακολουθήσουν το μάθημα.
Αιτήσεις
Έληξε χθες η προθεσμία για την υποβολή των αιτήσεων για τις πανελλαδικές εξετάσεις από τους ενδιαφερόμενους υποψήφιους των Λυκείων της Μαγνησίας. Δικαίωμα αίτησης είχαν μόνο οι τελειόφοιτοι, ενώ οι απόφοιτοι θα υποβάλουν αίτηση αργότερα. Τις επόμενες μέρες η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας θα συλλέξει τα στοιχεία από τα Λύκεια.
Στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης παραπέμφθηκε να δικαστεί ο 34χρονος που συνελήφθη κατηγορούμενος ότι χτύπησε…
Δικαστήριο του Πεκίνου καταδίκασε σε θανατική ποινή με αναστολή τον Αυστραλό συγγραφέα Γιανγκ Χενγκτζούν, πέντε…
Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Ν. Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή τίμησε την…
Μία από τις πλέον ξεχωριστές στιγμές στη σημερινή κινητοποίηση για τους αγρότες στα Τρίκαλα ήταν…
Με μεγάλη συμμετοχή μελών και φίλων πραγματοποιήθηκε η κοπή πίτας του Δημοκρατικού Συλλόγου Γυναικών Ν.…
Η Ένωση Ραδιοερασιτεχνών Θεσσαλίας σας ενημερώνει ότι τη Κυριακή 4 Φεβ 24 υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας…