Τοπικά

Εξ’ αποστάσεως παρέχει τις υπηρεσίες του το Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης Μαγνησίας

Στο πλαίσιο της νέας κατάστασης που δημιουργήθηκε μετά την ανάγκη λήψεων μέτρων για την αντιμετώπιση του COVID-19, το Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) Μαγνησίας, παρά την προσωρινή αναστολή των αξιολογήσεων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, συνεχίζει την εξ αποστάσεως πλέον στήριξη ως εξής:
Οι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί, που επιθυμούν να έρθουν σε επικοινωνία με το ΚΕΣΥ, μπορούν να το κάνουν: α) τηλεφωνώντας στο 24210 20818 ή β) συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που θα βρουν αναρτημένη στην ιστοσελίδα του ΚΕΣΥ και στην οποία θα αναφέρουν το είδος υποστήριξης που επιθυμούν να λάβουν (ψυχολογική, εκπαιδευτική ή επαγγελματικού προσανατολισμού)
Ανάλογα με το είδος του αιτήματος, θα ενημερωθεί ο αρμόδιος (π.χ. ψυχολόγος), ο οποίος και θα επικοινωνήσει με τον ενδιαφερόμενο εντός δύο ημερών.

Οι οικογένειες των μαθητών της Γ’ Λυκείου, οι οποίοι σύμφωνα με γνωμάτευση των ειδικών δύνανται να εξεταστούν προφορικά στις Πανελλαδικές εξετάσεις, βρίσκονται ήδη σε επικοινωνία με την εκπαιδευτικό ΠΕ02 ΕΑΕ, της Υπηρεσίας. Στην ιστοσελίδα του ΚΕΣΥ υπάρχει σχετική παρουσίαση για την διαδικασία εξέτασης των φυσικώς αδυνάτων.
Σε ό,τι αφορά τέλος, στην υποστήριξη των μαθητών των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού, αυτή θα πραγματοποιείται στο εξής μέσα από τα διαθέσιμα μέσα και μετά από συνενόηση με τους υπευθύνους του ΚΕΣΥ σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο.

Όπως αναφέρουν τα στελέχη του ΚΕΣΥ, η χρονική περίοδος που διανύουμε είναι πρωτόγνωρη και ιδιαίτερα δύσκολη καθώς καλούμαστε να προσαρμοστούμε στη νέα καθημερινότητα όπως διαμορφώνει η παραμονή μας στο σπίτι.
Η τρέχουσα εκπαιδευτική πραγματικότητα απαιτεί την τροποποίηση μεθόδων και υλικών και την προσαρμογή σε μια διαφορετική εκπαιδευτική διαδικασία. Η ικανότητα αυτή, δυστυχώς στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η φύση των οποίων απαιτεί σταθερότητα και προβλεψιμότητα, δεν είναι καθόλου δεδομένη, γεγονός που σημαίνει ότι οι όποιες αλλαγές την καθημερινότητά τους μπορεί να φέρουν αποσταθεροποίηση και παλλινδρόμηση. Για το λόγο αυτό, είναι πολύ σημαντικό οι εκπαιδευτικοί που υποστηρίζουν παιδιά με Παράλληλη Στήριξη, αλλά και οι εκπαιδευτικοί που στις τάξεις τους έχουν παιδιά με διαταραχές, να διατηρήσουν την επικοινωνία με τους μαθητές τους, χρησιμοποιώτας αν είναι δυνατό οπτικά μέσα όπως viber, ή skype.
Στην ιστοσελίδα μας, την οποία θα προσπαθούμε να εμπλουτίζουμε συνεχώς, θα μπορούν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να βρουν υλικό προς αυτή την κατεύθυνση.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το