Τοπικά

Εργαζόμενη μητέρα πέτυχε στο Οικονομικό

Κάθε χρόνο στις πανελλαδικές εξετάσεις, οι γονείς προσπαθούν με κάθε μέσο να εμψυχώνουν τα παιδιά τους, καθώς εκείνα κρίνονται για τις επιδόσεις τους προσπαθώντας να εισαχθούν στο πανεπιστήμιο. Όμως, για μία γυναίκα 42 ετών από τον Βόλο, οι ρόλοι άλλαξαν με την 17χρονη κόρη της. Ο λόγος; Η μητέρα πρόπερσι επέστρεψε στο σχολείο και στις αρχές του καλοκαιριού δοκιμάστηκε πρώτη, έχοντας την απόλυτη στήριξη της οικογένειάς της.

Η χθεσινή ανακοίνωση των βάσεων από το υπουργείο Παιδείας, επισημοποίησε την εισαγωγή της Ευφροσύνης Στεφανάκη στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (25η στη σειρά). Η μαθήτρια του 1ου ΕΠΑΛ Βόλου, μητέρα δύο κοριτσιών και ξενοδοχοϋπάλληλος, συγκέντρωσε 15.615 μόρια, που της επέτρεψαν να έχει μία δεύτερη ευκαιρία για να σπουδάσει, δυόμισι περίπου δεκαετίες μετά την εποχή που ολοκλήρωσε τη φοίτησή της στο 1ο Γενικό Λύκειο Βόλου. Επιστρέφοντας πρόπερσι στα θρανία, παρακολούθησε τα μαθήματα του τομέα Οικονομίας – Διοίκησης στο 1ο ΕΠΑΛ Βόλου και δίχως μάλιστα να κάνει φροντιστήρια, πέτυχε την εισαγωγή της στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
«Εποχιακά εργάζομαι κι έτσι τον χειμώνα έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο», εξομολογήθηκε η Έφη Στεφανάκη, η οποία έχει δύο κόρες που πηγαίνουν σχολείο. Η πιο μικρή είναι μαθήτρια της Γ’ τάξης του γυμνασίου, ενώ η μεγαλύτερη φέτος θα φοιτήσει στη Γ’ τάξη του λυκείου, με την 42χρονη γυναίκα να δίνει πρώτη το σύνθημα για τις πανελλαδικές του 2022, στις οποίες θα λάβει μέρος η πρώτη κόρη της: «Η μεγάλη χάρηκε πολύ, που η μητέρα της θα είναι φοιτήτρια από τη νέα χρονιά. Και αυτός είναι ο στόχος μου, να μπορέσω να πάρω πτυχίο από τη συγκεκριμένη σχολή. Ο Βόλος ήταν η πρώτη επιλογή μου, αφού δεν σκεφτόμουν το ενδεχόμενο να σπουδάσω σε άλλη πόλη, λόγω των οικογενειακών υποχρεώσεών μου».
Η εισαγωγή στο Οικονομικό ήταν μία μεγάλη δικαίωση για τη μαθήτρια του 1ου ΕΠΑΛ Βόλου, που τόνισε: «Στο ΕΠΑΛ γράφτηκα πρόπερσι και πήρα κατ’ ευθείαν την ειδικότητα «Υπάλληλος Οικονομίας-Διοίκησης», αφού εξ αρχής με ενδιάφερε αυτός ο τομέας. Στην αρχή δεν σκεφτόμουν την προοπτική να συνεχίσω στο πανεπιστήμιο, αλλά ενδιάμεσα στις δύο καραντίνες προέκυψε η ιδέα να δώσω πανελλαδικές. Δεν έκανα φροντιστήριο και το ότι κατάφερα να μπω στο Οικονομικό, ήταν δικαίωση για τον κόπο που κατέβαλα την τελευταία διετία».
Εύλογα η συχνότερη ερώτηση που της θέτουν άπαντες αφορά στον χρόνο που αφιέρωσε στη μελέτη των μαθημάτων της τα δύο προηγούμενα χρόνια. «Στην ηλικία που βρίσκομαι τώρα αντιλαμβάνομαι διαφορετικά την ύλη των μαθημάτων. Θα έλεγα ότι η μελέτη κύλησε πιο εύκολα», αποκάλυψε η κ. Στεφανάκη, η οποία πλέον καλείται να προετοιμαστεί κατάλληλα για την πρόκληση της φοιτητικής ζωής.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το