Τοπικά

Εργασίες ανακαίνισης των ΚΕΠ στον Δήμο Ζαγοράς – Μουρεσίου

 

Σε εργασίες ανακαίνισης των ΚΕΠ για τον εκσυγχρονισμό τους προχωρεί ο Δήμος Ζαγοράς-Μουρεσίου που προχώρησε σε απευθείας ανάθεση της δαπάνης με οικονομικό φορέα. Η δαπάνη που προκαλείται από τη συγκεκριμένη ανάθεση θα καλυφθεί από χρηματοδότηση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σχετικά με χρηματοδότηση Δήμων της χώρας στο πλαίσιο του Έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» από τους Δήμους της χώρας σύμφωνα με το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0). Ειδικότερα, οι εργασίες περιλαμβάνουν χρωματισμού επί των εξωτερικών επιφανειών επιχρισμάτων, χρωματισμού των εσωτερικών επιφανειών, την προετοιμασία ξύλινων επιφανειών για χρωματισμού, λάδωμα και στίλβωσή τους, ελαιοχρωματισμούς και εξωτερική επιγραφή ΚΕΠ. Το σύνολο των εργασιών ανέρχονται σε 9.166 ευρώ χωρίς ΦΠΑ και ο χρόνος αποπεράτωσης ορίστηκε σε έως τρεις μήνες.

Πρόσληψη προσωπικού για δύο μήνες
Σε χθεσινή συνεδρίασή της η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας δύο μηνών. Πρόκειται για δέκα συνολικά ΥΕ εργάτες καθαριότητας που απαιτούνται για τις ανάγκες που δημιουργούνται στην υπηρεσία καθαριότητας και αποκομιδής απορριμμάτων κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών.

Νέα συνεδρίαση
Την Παρασκευή θα συνεδριάσει εκ νέου η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου για 15 θέματα. Στη συνεδρίαση τα μέλη της επιτροπής αναμένεται να εγκρίνουν τον προϋπολογισμού του Δήμου για το 2023, καθώς και το Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης για το ίδιο έτος, όπως επίσης και ο προϋπολογισμός του ΚΕΔΗΖΑΜ για το 2023. Απόφαση θα ληφθεί για συμμετοχή του Δήμου σε τουριστικές εκθέσεις, για το ετήσιο σχέδιο δράσης και για την κατακύρωση του διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια συστημάτων υπόγειας αποθήκευσης απορριμμάτων. Τέλος αναμένεται να γίνει αποδοχή των όρων επενδυτικού δανείου στον Δήμου, συνολικού ποσού 2.595.000 ευρώ για την εκτέλεση του έργου «αποκατάσταση και βελτίωση αγροτικής οδοποιίας» που είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το