Τοπικά

Έρευνες και στο λιμάνι του Βόλου για μίζες

Και στο Βόλο επεκτείνονται, σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα αθηναϊκής εφημερίδας, οι έρευνες για το φερόμενο ως κύκλωμα μίζας, στο οποίο εμπλέκονται χρήστες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, καθώς και ανώτερο στέλεχος του Λιμενικού Σώματος.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών, οι έρευνες έχουν επεκταθεί από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων τόσο στο λιμάνι του Πειραιά, όσο και στο λιμάνι του Βόλου, όπου φέρεται να δραστηριοποιείται η εταιρεία, που φέρεται εμπλεκόμενη στο σκάνδαλο με τις μίζες στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Όπως είναι γνωστό, πρόκειται για τέσσερις εφοπλιστές, οι οποίοι κατηγορούνται ότι χρημάτιζαν λιμενικούς και πλοηγούς και οι οποίοι αναμένεται να απολογηθούν σήμερα στην Α’ ειδική ανακρίτρια Οικονομικών Εγκλημάτων.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, ένας εκ των φερόμενων ως εμπλεκόμενων στην εγκληματική οργάνωση, δραστηριοποιείται και στο λιμάνι του Βόλου και η σχέση αυτή πιθανόν να οδήγησε την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων, στην διενέργεια έρευνας και στο λιμάνι του Βόλου.

Χρήστες του λιμανιού του Βόλου που ρωτήθηκαν χθες από την «Θ», για την πιθανότητα εμπλοκής και στο λιμάνι του Βόλου σε μίζες και σε δράση της εν λόγω οργάνωσης, το απέκλεισαν, καθώς οι κινήσεις πλοίων στο τοπικό λιμάνι είναι ελάχιστες κάθε μήνα, γύρω στις 50 κατά μέσο όρο και δεν έχουν καμία σχέση με τις κινήσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ή σ’ αυτό του Πειραιά.

Είναι χαρακτηριστική η απάντηση που έδωσε γνωστός Βολιώτης εκτελωνιστής και ναυτικός πράκτορας στη «Θ» για το θέμα «όπου φτωχός και η μοίρα του», θέλοντας να δείξει ότι στο λιμάνι του Βόλου είναι λίγα τα πλοία που ελλιμενίζονται.

Η εισαγγελέας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης έχει ασκήσει σε βάρος 18 ατόμων ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για τα κατά περίπτωση αδικήματα της σύστασης και συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, της εκβίασης κατ’ επάγγελμα, κατ’ εξακολούθηση και κατά συνήθεια από κοινού, δωροληψίας υπαλλήλου κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση, δωροδοκίας υπαλλήλου κατ’ εξακολούθηση από κοινού και νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα.

Η υπόθεση αφορά μίζες, που κατηγορούνται ότι έδιναν εφοπλιστές ρυμουλκών σε πλοηγούς, ύψους 1000-2000 ευρώ το μην, προκειμένου να χρησιμοποιούν περισσότερα ρυμουλκά από όσα χρειάζονται. Οι ναυτικοί πράκτορες αναγκάζονταν να πληρώνουν χρηματικά ποσά, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, για κάθε πλοίο που εισερχόταν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, φοβούμενοι ότι οι πλοηγοί θα τους προκαλούσαν καθυστερήσεις και θα ζημιώνονταν οικονομικά.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το