Τοπικά

Επτά ταινίες, 40 travel stories και 200 φωτογραφίες αναδεικνύουν τη μοναδικότητα της Θεσσαλίας

Θέτοντας ως πρωταρχικής σημασίας στόχο τη δημιουργία περιεχομένου και τη συνεχή ανανέωση του, η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία», στο πλαίσιο της καμπάνιας “Thessaly: Handcrafted by Time”, εδώ και δυο χρόνια, μεταξύ άλλων, «χτίζει» ένα ολοκληρωμένο Content Portfolio με πλούσιο και πρωτότυπο οπτικοακουστικό υλικό.

Το Content Portfolio της καμπάνιας “Thessaly: Handcrafted by Time”, που έχει ως στόχο την αποτύπωση του ποικίλου τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας και την προβολή των εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, εμπλουτίζεται ξανά με τρεις νέες ταινίες, και σήμερα «παραδίδει» ένα αξιόλογο περιεχόμενο που περιλαμβάνει:
 40 Travel Stories 25.000 λέξεων σε ελληνικά και αγγλικά
 περισσότερες από 200 φωτογραφίες ψηφιακής χρήσης
 επτά ταινίες, συμπεριλαμβανομένων και των τριών νέων ταινιών, αφιερωμένες στο «εμπειρολόγιο» της Θεσσαλίας
Οι τρεις νέες ταινίες αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη μοναδικότητα της Θεσσαλίας, με πλάνα και καρέ που «απαθανατίζουν» την ψυχή της περιφέρειας:

Η αρμονική συνύπαρξη βουνού και θάλασσας στη Θεσσαλία κρύβει μυστικά που αποκαλύπτονται στην ταινία Crafted by Nature. Πλήθος δραστηριοτήτων, συναρπαστικές εμπειρίες δράσης, εναλλαγές στιγμών αδρεναλίνης και χαλάρωσης, με φόντο το μαγευτικό της τοπίο, προσκαλούν τον επισκέπτη να την απολαύσει στο έπακρο. Η πόλη της Λάρισας με τη νεανική διάθεση παραμένει ανοικτή στην ιστορία, την τέχνη και τον πολιτισμό και σε καλεί να ανακαλύψεις τους θησαυρούς της όλο τον χρόνο μέσα από την ταινία Crafted by the Seasons. Τέλος, με κύριους πρωταγωνιστές τους ανθρώπους της, η ταινία Crafted by Human Touch εστιάζει στη μοναδικότητα των κατοίκων της Θεσσαλίας, που εδώ και αιώνες συνδέουν την ύπαρξη τους με τα δημιουργήματα που παράγουν με τα ίδια τους τα χέρια- παραδοσιακά προϊόντα, έργα τέχνης, ήθη και έθιμα, που διατηρούνται ανέπαφα στο πέρασμα των χρόνων.
Το πλήρες περιεχόμενο του Content Portfolio διατίθεται στις τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς της περιφέρειας, με στόχο την ελεύθερη αξιοποίηση και χρήση του για ενέργειες προβολής και προώθησης και είναι διαθέσιμο στα παρακάτω links:
Video Φωτογραφικό Υλικό Travel Stories

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία. H MARKETING GREECE του ΣΕΤΕ κι η Coca-Cola Τρία Έψιλον ένωσαν τις δυνάμεις τους σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στα πλαίσια της Σύμπραξης, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δράσεων με πλήρη τεχνική υποστήριξη και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών για την ανάπτυξη του Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας. Μάθετε περισσότερα για τη Σύμπραξη Τουρισμού για την Θεσσαλία εδώ: http://thessaly-tourism-sympraxi.gr

Share

Πρόσφατα άρθρα

Τεστ Pisa: Άνευ προηγουμένου πτώση των αποτελεσμάτων των μαθητών – Κάτω από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ η Ελλάδα

Η Ασία, με επικεφαλής τη Σιγκαπούρη, βρίσκεται για μια ακόμη φορά στην κορυφή της έρευνας…

5 Δεκεμβρίου 2023

Αράχωβα: «Ο Όλιβερ βασανίστηκε, ξέφυγε από αυτό που περίμενα να αντικρίσω» λέει η κτηνίατρος που τον εξέτασε

«Έχω δει πολυτραυματίες σκύλους από δαγκώματα, από τροχαία, από δηλητηρίαση. Αυτό ήταν κάτι που ξέφευγε…

5 Δεκεμβρίου 2023

Με έξι μήνες φυλάκιση τη γλίτωσε ο YouTuber που έριξε αεροπλάνο για τα views

Σε φυλάκιση έξι μηνών καταδικάστηκα ο YouTuber Τρέβορ Τζέικομπ ο οποίος τον Δεκέμβριο του 2021…

5 Δεκεμβρίου 2023

Γυναικοκτονία στη Σαλαμίνα: «Άκουσα την κοπέλα να φωνάζει βοήθεια» – Τι λένε οι γείτονες της 43χρονης για όσα συνέβησαν

Γνωστή φαίνεται πως ήταν -για μια ακόμα φορά- η βία που ασκούσε ο 71χρονος στην…

5 Δεκεμβρίου 2023

Πώς «ψάρευε» ανυποψίαστα κορίτσια το κύκλωμα trafficking – Κρατούσαν σημειώσεις για τις επιδόσεις των θυμάτων

Έψαχναν στο διαδίκτυο γυναίκες που να έχουν ανάγκη και να ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον.…

5 Δεκεμβρίου 2023

Στις ΗΠΑ ο μητροπολίτης Δημητριάδος

    Στα 30.000 ανέρχονται τα βιβλία της Καινής Διαθήκης, τα οποία έχουν ήδη μοιραστεί…

5 Δεκεμβρίου 2023