Τοπικά

Επιτυχία στις εξετάσεις με συστηματικό διάβασμα για την Ιωάννα Σιάρρα από το 1ο ΓΕΛ Νέας Ιωνίας 

Με 19.000 μόρια μπορεί να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα που είναι η εισαγωγή της στο Τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας και μετέπειτα να εξειδικευτεί στη διερμηνεία και τη μετάφραση ανοίγοντας έτσι νέους ορίζοντες στην επαγγελματική και γνωστική της εξέλιξη.
Η Ιωάννα Σιάρρα από το 1ο ΓΕΛ Νέας Ιωνίας συγκέντρωσε 19.000 μόρια από την ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών έχοντας ολοκληρώσει μια χρονιά που ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, αλλά και απρόβλεπτη λόγω της πανδημίας και της καραντίνας.
Παιδί πολύτεκνης οικογένειας η Ιωάννα, είχε τη στήριξη της οικογένειάς της στην προσπάθεια που έκανε για τις πανελλαδικές.
Οι βαθμολογίες της στα τέσσερα μαθήματα πολύ υψηλές, δεδομένων και των δυσκολιών που υπήρξαν, όπως στη Γλώσσα.
Πιο αναλυτικά η Ιωάννα έγραψε στα Αρχαία Ελληνικά βαθμό 19,6, στην Ιστορία 19,9, στην Κοινωνιολογία 20, και στην Έκθεση 16,5.
«Στόχος μου είναι η αγγλική φιλολογία, γιατί από τη μικρή ηλικία μού άρεσαν τα αγγλικά. Μάλιστα θέλω μετά τις σπουδές μου να εξειδικευτώ με μεταπτυχιακό στον χώρο της διερμηνείας και μετάφρασης» τόνισε η αριστούχος.

Ερωτηθείσα για τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης από τον χώρο της μετάφρασης, απάντησε πως «μπορεί να δραστηριοποιηθεί κανείς στον κλάδο των εκδοτικών οίκων, όπου γίνονται αρκετές μεταφράσεις από ξενόγλωσσα βιβλία. Επίσης υπάρχουν ευκαιρίες σε διεθνείς οργανισμούς που ζητούν μεταφραστές, ενώ υφίστανται και άλλοι τομείς οικονομικής δραστηριότητας που ζητούν διερμηνείς, όπως στον τουρισμό. Από εκεί και πέρα, ασφαλώς μπορεί να αξιοποιήσω και το πτυχίο της αγγλικής φιλολογίας».
Πώς, όμως έρχεται η επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις; Ποια είναι τα μυστικά; «Για να γράψεις καλά στις πανελλαδικές, θα πρέπει να μην αποστηθίζεις μηχανικά αυτά που διαβάζεις, αλλά να τα κατανοείς, ώστε να αναπτύσσεις την κριτική σου ικανότητα που είναι απαραίτητη. Επίσης απαιτείται η προσήλωση στον στόχο, αλλά και το συστηματικό διάβασμα που για μένα αυτό σήμαινε τέσσερις-πέντε ώρες μελέτη τη μέρα, πέρα από το σχολείο και τα φροντιστήρια, πάντα βέβαια με κάποια διαλείμματα για να ξεκουράζεται το μυαλό».

Η ίδια πρόσθεσε πως «πολύ σημαντικό για την επιτυχία είναι επίσης οι βάσεις στα μαθήματα που έχει λάβει ο υποψήφιος από τα πρώτα χρόνια του σχολείου, αλλά και να δώσει έμφαση στα μαθήματα που θα δώσει πανελλαδικές εξετάσεις από την Α’ Τάξη Λυκείου. Ακόμη ο υποψήφιος θα πρέπει να δίνει μεγάλη προσοχή και στο σχολείο, γιατί από εκεί λαμβάνει πολύτιμες γνώσεις».
Πώς βίωσαν οι υποψήφιοι την καραντίνα λόγω πανδημίας; «Ήταν μια έντονη και αγχώδης διαδικασία σε ένα κρίσιμο σημείο της προετοιμασίας τους για τις πανελλαδικές που τελικά ξεπεράστηκε, θέλω να ελπίζω, από πολλούς» ανέφερε η Ιωάννα και συμπλήρωσε πως «η καραντίνα ενδεχομένως να ευνόησε τους υποψήφιους της ομάδας προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών, γιατί τα μαθήματα είναι πιο θεωρητικά, δεν έχουν ασκήσεις, οπότε η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα».
Πάντως γενικότερα για τις επιδράσεις της πανδημίας στην ψυχολογία των υποψήφιων είπε πως «οι υποψήφιοι επηρεάστηκαν ψυχολογικά από διάφορα θέματα, όπως για τη διεξαγωγή της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, την αβεβαιότητα για το αν θα διεξαχθούν και πώς οι πανελλαδικές εξετάσεις, για την αγωνία αναφορικά με την προστασία της ανθρώπινης υγείας».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το