Κόσμος

Επιστρέφει στη δράση ο Ελληνας της Formula1

TEST F1/2013

Επιστροφή στις επάλξεις για τον Νικόλα Τομπάζη που ανέλαβε ρόλο επικεφαλής αεροδυναμιστή στην ομάδα της Manor. Ο Έλληνας τεχνικός ξεκινάει άμεσα δουλειά στο Μπάνμπουρι.

Ο Τομπάζης ήταν ανάμεσα στη μακροσκελή λίστα αποχωρήσεων από τη Ferrari στη… μετά Montezemolo εποχή. Η έλευση του Sergio Marchionne σε ρόλο προέδρου και του Maurizio Arrivabene, έφερε αλλαγές και μία από αυτές ήταν η απομάκρυνσή του. Ωστόσο, οι επιτυχίες του 2015, με τις 3 νίκες τις οποίες σημείωσε ο Sebastian Vettel, θα πρέπει σε ένα βαθμό να πιστωθούν σε εκείνον καθώς η SF15-T αποτελούσε «δικό του» δημιούργημα.

Η επόμενη ημέρα βρίσκει τον Τομπάζη στη Manor που προσπαθεί φέτος να κερδίσει έδαφος έναντι του ανταγωνισμού, με βασικό όπλο τη χρήση μονάδων ισχύος της Mercedes και τεχνικών μερών από τη Williams.

Με την εμπειρία του σε κορυφαίο επίπεδο, ο 47χρονος μπορεί να συνεισφέρει μακροπρόθεσμα στην αναρρίχηση της ομάδας στην κατάταξη.

«Πιστεύουμε πως η έλευση του Νικόλα θα μας βοηθήσει να πάρουμε τα μέγιστα από μία ταλαντούχα σχεδιαστική ομάδα που τα τελευταία χρόνια δεν είχε τη δυνατότητα να δείξει τις πραγματικές της δυνατότητες», είπε ο τεχνικός διευθυντής της Manor, John McQuilliam, στον οποίο και θα αναφέρει ο Τομπάζης.

Από την πλευρά του, ο Έλληνας τεχνικός δήλωσε: «Χαίρομαι που εντάσσομαι στο δυναμικό της Manor σε μία τόσο συναρπαστική για την ανάπτυξή της περίοδο. Η ομάδα έχει εντυπωσιακά πλάνα, επενδύει στους σωστούς τομείς για να πετύχει τους στόχους της και ανυπομονώ να αποτελέσω μέλος αυτού του ταξιδιού. Είχε ήδη μία πολύ καλή σχεδιαστική ομάδα και ανυπομονώ να συνεργαστούμε για να εκμεταλλευτούμε στο μέγιστο κάθε ευκαιρία παρουσιαστεί για να ανέβουμε ψηλότερα τις επόμενες σεζόν».

Ο Τομπάζης ξεκίνησε την καριέρα του στη Formula 1 από τη Benetton, το 1992. Ένα χρόνο μετά ανέλαβε το ρόλο του επικεφαλής αεροδυναμικής. Έχοντας υψηλή εκτίμηση στις ικανότητές του, ο Ross Brawn τον πήρε μαζί του στη Ferrari το 1997. Τον Ιούλιο του 1998 πήρε προαγωγή σε ρόλο επικεφαλής αεροδυναμικής στο Μαρανέλο. Μετά από ένα διετές «διάλειμμα» στη McLaren (2004-2005), επέστρεψε στη Ferrari όπου και εργαζόταν μέχρι το τέλος του 2014.

Πηγή www.newsauto.gr

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το