Τοπικά

Επιμορφωτικό σεμινάριο στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για την εκπαίδευση παιδιών προσφύγων

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η UNICEF συνδιοργανώνουν ένα εργαστήριο με εθελοντική και δωρεάν συμμετοχή για εκπαιδευτικούς που ασχολούνται με την εκπαίδευση παιδιών προσφύγων.
Το σεμινάριο, το οποίο θα έχει την μορφή εργαστηρίου, θα πραγματοποιηθεί στο Παραλιακό Συγκρότημα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (κτίριο Δελμούζου, Αίθουσα Ι) την Παρασκευή 20.4.18 και την Παρασκευή 27.4.18. και θα έχει συνολική διάρκεια 25 ωρών, που κατανέμονται ως εξής:
• 10 ώρες διά ζώσης εκπαίδευσης (20 & 27 Απριλίου, 16.00-21.00) σε δύο συναντήσεις βιωματικού προσανατολισμού (εργασία σε ομάδες, διαχείριση εκπαιδευτικών περιστατικών, διάλογος, προσομοιώσεις, επεξεργασία πραγματικών παραδειγμάτων και διλημμάτων):
• 15 ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και εκπαιδευτικού mentoring με χρήση ηλεκτρονικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας (20 Απριλίου – 4 Μαΐου).

Θεματικοί άξονες του εργαστηρίου:
• Το πεδίο της εκπαίδευσης μετακινούμενων πληθυσμών και βασικές αρχές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
• Οι γλώσσες των προσφύγων και οι γλώσσες στο σχολείο
• Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
• Εκπαιδευτικό υλικό: σχεδιασμός, αξιοποίηση, αξιολόγηση
• Διαχείριση της τάξης και διαφοροποιημένη διδασκαλία σε πολύγλωσσα, πολυπολιτισμικά και διαφορετικών ταχυτήτων εκπαιδευτικά περιβάλλοντα

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες αναμένεται:
• να έχουν αποκτήσει εποπτεία του πεδίου των προσφυγικών ροών στην Ελλάδα και της εκπαίδευσης που απευθύνεται σε μετακινούμενους πληθυσμούς
• να μπορούν να αξιολογούν τα χαρακτηριστικά, καθώς και τις εκπαιδευτικές ανάγκες και προσδοκίες των μαθητών, ώστε να σχεδιάζουν αποτελεσματικότερες στρατηγικές διδασκαλίας
• να έχουν εξοικειωθεί με τη μεθοδολογία και τις εκπαιδευτικές τεχνικές για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
• να είναι σε θέση να σχεδιάζουν ενδιαφέρουσες και συμμετοχικές διδακτικές ενότητες που συμβάλλουν στην παράλληλη ανάπτυξη όλων των γλωσσικών δεξιοτήτων
• να έχουν αναπτύξει δεξιότητες διαχείρισης πολύγλωσσων, πολυπολιτισμικών και διαφορετικών ταχυτήτων τάξεων• να έχουν μια συνολική εικόνα για το εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας και να μπορούν να σχεδιάζουν δραστηριότητες και εκπαιδευτικό υλικό προσαρμοσμένο στις ανάγκες των μαθητών τους
• να έχουν αναπτύξει τη διαπολιτισμική τους ικανότητα για ζητήματα ταυτότητας και ένταξης ευάλωτων ομάδων

Στους συμμετέχοντες / στις συμμετέχουσες θα δοθεί Βεβαίωση Συμμετοχής.
Για να δηλώσετε συμμετοχή, συμπληρώστε μέχρι τις 31/03/2018 τη φόρμα στο σύνδεσμο
https://goo.gl/forms/wR3yxgGDs4RHc3033

Share

Πρόσφατα άρθρα

Κουρέτας και Τσικριτσής έκαψαν τον βασιλιά Καρνάβαλο στον Τύρναβο (φωτό – βίντεο)

Με την καύση του βασιλιά Καρνάβαλου και τη ρίψη πυροτεχνημάτων έληξε η μεγάλη παρέλαση του…

17 Μαρτίου 2024

Ισλανδία: Βρυχάται το ηφαίστειο στη χερσόνησο Ρέικιανες – Δείτε live εικόνα

Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κηρύχθηκε η νότια Ισλανδία λόγω της έκρηξης του ηφαίστειου, που βρίσκεται…

17 Μαρτίου 2024

Έκαψαν τον καρνάβαλο στην Πάτρα – Περισσότεροι από 60 χιλιάδες πολίτες πήραν μέρος στις εκδηλώσεις

Περισσότεροι από 60.000 καρναβαλιστές μετέφεραν για περίπου έξι ώρες το αισιόδοξο και ελπιδοφόρο μήνυμα της…

17 Μαρτίου 2024

Εκλογές στη Ρωσία: Νίκη του Πούτιν με μεγάλο ποσοστό δείχνουν τα πρώτα αποτελέσματα

Όπως αναμενόταν, ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν κερδίζει την πέμπτη θητεία του στην προεδρία της…

17 Μαρτίου 2024

Κομφετί, χορός και τραγούδι στην καρναβαλική παρέλαση στην Ξάνθη

Με χιλιάδες καρναβαλιστές και επισκέπτες πλημμύρισε την Κυριακή (17/03) η Ξάνθη, για τη μεγάλη καρναβαλική…

17 Μαρτίου 2024

Να τιμωρηθεί, δεν θέλω συγγνώμη, λέει ο μάγειρας που δέχθηκε επίθεση για μια μερίδα κοντοσούβλι

O μάγειρας σε ουζερί της Μενεμένης, στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι από…

17 Μαρτίου 2024