Τοπικά

Επιλογή Ευθύνης: Μελαγχολικές συγκρίσεις του Βόλου με τις άλλες θεσσαλικές πόλεις

Τον Βόλο με την γειτονική πόλη της Λάρισας και τις αποφάσεις των δημοτικών αρχών στο πλαίσιο του Σχεδίου Βιώσιμης Κινητικότητας συγκρίνει σε ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη “Επιλογή Ευθύνης” τονίζοντας πως στη Λάρισα το 80% των δρόμων στο κέντρο θα μετατραπεί σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας.  “Στον Βόλο τους έχει γίνει έμμονη ιδέα να μετατρέψουν την Καραμπατζάκη και τη Ζάχου σε μίνι περιφερειακό μέσα στην πόλη, αντί να διασφαλίσουν τη λειτουργία τους ως δρόμων ήπιας κυκλοφορίας” υπογραμμίζει η “Επιλογή Ευθύνης” ενώ προσθέτει πως η δημοτική αρχή παρουσιάζει ως μεγαλεπήβολο έργο τη διαμόρφωση διαδρομής ΑμεΑ, με προϋπολογισμό 150.000 ευρώ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της “Επιλογής Ευθύνης”:

“Καλό και άγιο το διαδίκτυο, αλλά μερικές φορές δίνει λαβή για μελαγχολικές συγκρίσεις. Όπως όταν κάνει κανείς περιήγηση, για να δει τι «παίζει» σε άλλες πόλεις, κυρίως τις γειτονικές.
«Αλιεύσαμε», λοιπόν, ότι στη γειτονική Λάρισα παρουσιάστηκε, στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής για την κεντρική περιοχή της πόλης, στο πλαίσιο του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Το 80% των δρόμων του κέντρου της Λάρισας θα μετατραπεί σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας, ενώ σε περιοχές κατοικίας που έχουν χαρακτηριστεί και σημανθεί ως περιοχές ήπιας κυκλοφορίας, οι πεζοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα σε όλο του το πλάτος, θα επιτρέπονται τα παιγνίδια και η ταχύτητα των οχημάτων σε καμιά περίπτωση δεν θα υπερβαίνει τα 20 χλμ. την ώρα. Μια μέρα πριν, υπογράφηκε μεταξύ του περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κων. Αγοραστού, του δημάρχου Λαρισαίων, Απ. Καλογιάννη, και του προέδρου της Περιφερειακής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, Ρ. Τσιουλάκη, μνημόνιο πολυεπίπεδης συνεργασίας για τη μετατροπή της Λάρισας σε καθολικά προσβάσιμη πόλη και για την ανεμπόδιστη και ισότιμη συμμετοχή των ΑμεΑ στην τοπική κοινωνία, στο πλαίσιο των απαιτήσεων της Σύμβασης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.

Και ενώ αυτά συμβαίνουν στη γείτονα, εμείς, εδώ στον Βόλο, βαλθήκαμε να καταστρέψουμε και αυτά που είχαμε δημιουργήσει, όταν η πόλη πρωτοπορούσε. Έμμονη ιδέα τους έχει γίνει να μετατρέψουν την Καραμπατζάκη και τη Ζάχου σε μίνι περιφερειακό μέσα στην πόλη, αντί να διασφαλίσουν τη λειτουργία τους ως δρόμων ήπιας κυκλοφορίας. Ενώ, στο κέντρο της πόλης, με τα πείσματα και τους αυτοσχεδιασμούς τους, το μόνο που έχουν καταφέρει, είναι να δημιουργείται κάθε μέρα πραγματικό κομφούζιο. Απ’ την άλλη, έχουν χαμηλώσει τόσο πολύ τον πήχη, που έφτασαν στο σημείο να παρουσιάζουν σαν μεγαλεπήβολο έργο την (αναγκαία) διαμόρφωση μιας διαδρομής για ΑμεΑ. Ένα έργο προϋπολογισμού 150.000 ευρώ όλο κι όλο, δηλαδή μια ασήμαντη υποδιαίρεση του προϋπολογισμού που έχουν ξοδέψει για εορταστικά λαμπιόνια.
Όσο για τα Τρίκαλα, ούτε λόγος. Εκεί έχουν μπει στην ψηφιακή πρωτοπορία.
Αλλά ας μην είμαστε και άδικοι. «Πύδνα» ούτε στη Λάρισα ούτε στα Τρίκαλα έχουν. Ούτε και νταηλίκια με τον … Καραπαπά!”

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το