Τοπικά

Επενδυτικό ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα στο λιμάνι του Βόλου

Το ΤΑΙΠΕΔ «είδε» ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα στο λιμάνι του Βόλου.

Συνολικά 35 επενδυτικά σχήματα ενδιαφέρονται για να λάβουν μέρος στους διαγωνισμούς παραχωρήσεων τομέων σε δέκα λιμάνια της χώρας και σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ οι εταιρείες προκρίνουν για τον Βόλο τον τομέα της κρουαζιέρας και των τουριστικών υπηρεσιών όπως η μαρίνα.

Σύμφωνα με τη μελέτη του ΤΑΙΠΕΔ, ο Βόλος έχει προτεραιότητα στα θέματα των κοντέινερ, των χύδην φορτίων και της κρουαζιέρας, αλλά το επενδυτικό ενδιαφέρον εστιάζεται πρωτίστως στον τρίτο τομέα γεγονός που προκάλεσε έκπληξη ακόμα και στη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος που έλαβε τη μελέτη χθες το απόγευμα. Σύμφωνα με τον κ. Σταυριδόπουλο, οι αναλύσεις του ΤΑΙΠΕΔ στο 12σελιδο κείμενο που κατατέθηκε στα αγγλικά αναφέρουν πως από τις συζητήσεις με τους ενδιαφερόμενους επενδυτές, οι επενδύσεις στον τουρισμό και την κρουαζιέρα προκρίνονται για τον Βόλο.

Το λιμάνι του Βόλου καταγράφεται σε αυτά που παρά την κρίση παρουσιάζουν ανάπτυξη και κερδοφορία.

Όπως επισημαίνεται στη μελέτη στον βαθμό που οι υποδομές του λιμένα εξελιχθούν κατάλληλα και αξιοποιηθούν ανάλογα, δύναται να αποτελέσει μοχλό περαιτέρω ανάπτυξης της ναυτιλίας, των θαλάσσιων μεταφορών, της κρουαζιέρας αλλά και πολλών άλλων οικονομικών δραστηριοτήτων.

Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες τα ονόματα των οποίων δεν καταγράφονται στη μελέτη είναι πάροχοι λιμενικών υπηρεσιών, ναυτιλιακές εταιρείες και μεικτά σχήματα.

«Περιμέναμε και εμείς με βάση τα δικά μας στοιχεία ότι η κρουαζιέρα και οι τουριστικές υπηρεσίες δεν θα ήταν στην κορυφή των επενδυτικών προτεραιοτήτων, αλλά οι επενδυτές βλέπουν μεγάλη δυναμική» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος κ. Σταυριδόπουλος.

Στελέχη του ταμείου αποκρατικοποιήσεων παρακολουθούν κάθε μήνα τα οικονομικά του ΟΛΒ.

Η μελέτη θα τεθεί σε διαβούλευση με τον Οργανισμό Λιμένος για να προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία των παραχωρήσεων τομέων ωστόσο οι συζητήσεις θα ξεκινήσουν αρχικά με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ η γεωγραφική θέση του Βόλου, στη μέση περίπου της διαδρομής και στο κέντρο του Αιγαιακού άξονα, καθιστούν το λιμάνι του στρατηγικής σημασίας λιμένα. Ουσιαστικά προς την ανατολική πλευρά της χώρας, ο Βόλος γίνεται το μεγαλύτερο δημόσιο λιμάνι και αποκτά δυνατότητες να χαραχθεί με αυτό επίκεντρο, σημαντική λιμενική πολιτική.

Όσο κι αν η λειτουργία του Βόλου ως home port φαντάζει δύσκολη, κυρίως λόγω της μη ύπαρξης μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων, ο Βόλος αποτελεί δελεαστικό προορισμό για την κρουαζιέρα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΤΑΙΠΕΔ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το