Τοπικά

Επαγγελματίες του Βόλου πρωταγωνιστές στην καμπάνια στήριξης της τοπικής αγοράς

Στο επιχειρηματικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί μετά την πανδημία του κορωνοϊού, ο εμπορικός κόσμος του Βόλου και της Νέας Ιωνίας προσπαθεί να αντλήσει καινούργιες ιδέες, για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται η καμπάνια στήριξης της εγχώριας αγοράς, που βρίσκεται σε εξέλιξη. H παρουσίαση του σποτ με τίτλο «Βγαίνουμε αγορά, ψωνίζουμε τοπικά» αποτέλεσε το πρώτο βήμα.

Ο κ. Απόστολος Παππάς, ιδιοκτήτης της Βολιώτικης Πιλοποιίας, είναι ένας από τους επτά ντόπιους επαγγελματίες, οι οποίοι συμμετείχαν στην παραγωγή του σποτ. Το κατάστημά του βρίσκεται σε κεντρικό σημείο του Βόλου. Είναι από τα παλαιότερα της πόλης, κουβαλώντας μία ιστορία δεκαετιών, αφού λειτουργεί από το 1940. Γιος του σπουδαίου άσου του Ολυμπιακού Βόλου, Αντώνη Παππά, που έφυγε από κοντά μας πριν από λίγα χρόνια, ανήκει στην τρίτη γενιά που ανέλαβε τη λειτουργία της οικογενειακής επιχείρησης, έχοντας κληρονομήσει το μεράκι και την αγάπη του πατέρα του. Στο πλευρό του, μάλιστα, βρίσκονται τόσο η σύζυγός του, όσο και η μητέρα του, οι οποίες επίσης αφιερώνουν αρκετές ώρες για να εξυπηρετούν τους πελάτες της Βολιώτικης Πιλοποιίας, ιδιαίτερα όταν ο κ. Παππάς διδάσκει οικονομικά σε φροντιστήρια.

Ο ίδιος δέχθηκε με προθυμία να συνδράμει στην προσπάθεια του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και των δύο Ομοσπονδιών από τους επαγγελματίες, βιοτέχνες και εμπόρους Μαγνησίας και Βορείων Σποράδων. Βρήκε άλλωστε ότι η πρωτοβουλία κινούνταν προς τη σωστή κατεύθυνση, αυτή της ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού. «Η αγορά έχει ανάγκη και από τέτοιες προωθητικές ενέργειες. Καλώς έγινε το σποτάκι, αλλά φυσικά δεν πρέπει να λησμονούμε ότι το σημαντικότερο είναι ότι για να κινηθεί η αγορά, πρέπει να έχει χρήματα ο κόσμος», σημείωσε με νόημα.

Η συγκυρία δεν είναι ευνοϊκή και ο επιχειρηματικός κόσμος βρίσκεται στα όρια της αντοχής του. Έπειτα από πολλά χρόνια δυσκολιών, λόγω μνημονίων και οικονομικής κρίσης, τώρα προέκυψε και η πανδημία του κορωνοϊού που περιέπλεξε τα πράγματα.

Το «λουκέτο» λόγω της καραντίνας κόστισε ανεπανόρθωτα στους εμπόρους, με τον κ. Παππά να επισημαίνει: «Μείναμε κλειστά για πολύ καιρό, αλλά δεν πάψαμε για παράδειγμα να πληρώνουμε τα ασφαλιστικά μας ταμεία και γενικότερα να καλύπτουμε τα πάγια έξοδα για να κρατήσουμε σε λειτουργία τις επιχειρήσεις μας. Τα τετρακόσια ευρώ που δόθηκαν για έναν μήνα, ήταν αστείο ποσό. Προσωπικά το κόστος ήταν υπερτριπλάσιο, για να μείνει ανοικτό το μαγαζί».

Πέρα από τις συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω Covid-19 και οι καταναλωτές δείχνουν πως έχουν αλλάξει τις προτιμήσεις στις αγορές τους. «Το δικό μας είδος, τα καπέλα δηλαδή, είναι συγκεκριμένο και ιδιαίτερο. Την πρώτη εβδομάδα, πάντως, αφότου ανοίξαμε, ο κόσμος έμπαινε και αγόραζε. Το έβλεπε και ως εκτόνωση, επειδή είχε στερηθεί μία βόλτα στην αγορά τόσο καιρό. Πλέον τα πράγματα επέστρεψαν σε μία κανονικότητα. Ο καταναλωτής θα κοιτάξει το πιο οικονομικό προϊόν, είναι πιο μετρημένος στις αγορές του», σχολίασε ο κ. Παππάς.

Όταν ρωτήθηκε δε για το πώς μπορεί να κερδηθεί το στοίχημα της επανεκκίνησης της τοπικής οικονομίας, είπε: «Κρίνοντας από τον εαυτό μου, θα πρέπει να συγκρατηθούν οι τιμές. Στη δική μας επιχείρηση, η σχέση τιμής και ποιότητας προϊόντος είναι από τις καλύτερες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στην αγορά. Κι εφόσον ο κόσμος ψάχνει πιο επίμονα τις ευκαιρίες, οφείλουμε να προσαρμοστούμε προς αυτή την κατεύθυνση και με τις χαμηλές τιμές να ενθαρρύνουμε τον πελάτη για τις αγορές του. Από εκεί και πέρα, είμαστε και πιο συγκρατημένοι με τις παραγγελίες, γιατί δεν ξέρουμε ακόμη πώς θα κινηθεί η αγορά και δεν έχουμε την κίνηση προηγούμενων ετών. Πρέπει να είμαστε πιο συντηρητικοί και τουλάχιστον μέχρι στιγμής επαληθευόμαστε».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το