ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σεισμός 6,4 Ρίχτερ στη Ρωσία

Κόσμος

Ο καιρός σήμερα στον Βόλο

Τοπικά

Στον Βόλο σήμερα ο Φώτης Κουβέλης

Τοπικά

Έφυγε από τη ζωή 62χρονος Βολιώτης

Τοπικά

Θεομπαίκτες στο ΚΙΝΑΛ

Παραπολιτικά

Μαρίνα

Παραπολιτικά

Ανακήρυξη

Παραπολιτικά

Τοπικά

Τον Μάρτιο η δημοπράτηση της ηλεκτροκίνησης στην γραμμή Βόλου-Λάρισας – Δηλώσεις του Γ.Γ. του Υπουργείου Υποδομών

Δημοπρατείται εντός του Μαρτίου το έργο της ηλεκτροκίνησης στην σιδηροδρομική γραμμή Βόλου-Λάρισας, όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια σύσκεψης που έγινε σήμερα στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Βόλου υπό τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών κ. Θάνου Βούρδα. Στη σύσκεψη συμμετείχαν η Υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου, η Υφυπουργός Εσωτερικών Μαρίνα Χρυσοβελώνη και οι βουλευτές Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Μεϊκόπουλος και Μ. Μπαλλής.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα θέματα του ΟΣΕ, όπως η συντήρηση των γραμμών του τραίνου του Πηλίου και η μελλοντική τουριστική εκμετάλλευση, η συνεργασία με τον ΟΛΒ και το Πανεπιστήμιο για την μελέτη σκοπιμότητας ανάπτυξης του σιδηροδρομικού δικτύου μέχρι τον Αλμυρό.

Όπως τονίστηκε η προώθηση των έργων αυτών θα συμβάλει στην ανασυγκρότηση του Οργανισμού στον Βόλο που αντιμετωπίζει πρόβλημα αποδιοργάνωσης. «Στη Μαγνησία δημοπρατείται η ηλεκτροκίνηση μέσα από νέα χάραξη για να σταματήσει η ιστορία καταστροφής μιας πόλης που την χώριζαν τείχη. Μαζί με το έργο Παλαιοφάρσαλα -Καλαμπάκα η Θεσσαλία είναι η μόνη περιφέρεια με ολοκληρωμένο εσωτερικό δίκτυο», επισήμανε ο κ. Βούρδας και πρόσθεσε ότι άμεσα αναμένεται να κλείσει το θέμα της προγραμματικής σύμβασης για τη μελέτη βιωσιμότητας του δικτύου που αφορά από το λιμάνι μέχρι τον Αλμυρό, συμπεριλαμβανομένου του αεροδρομίου. «Είναι μια μελέτη συνολική για το δίκτυο συνδυασμένων μεταφορών και την αναλαμβάνει το Πανεπιστήμιο», είπε.

Όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, μέχρι το 2016 στον ΟΣΕ δεν υπήρχε μελέτη βιωσιμότητας για κανένα έργο. Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 θα γίνει η συντήρηση της γραμμής για το τρενάκι του Πηλίου, αλλά είναι αποκλειστική ευθύνη των τοπικών φορέων να επιλέξουν τον τρόπο προβολής και αξιοποίησης του τρένου.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκμεταλλεύεται εμπορικά το τρένο του Πηλίου, αλλά ο ΟΣΕ θέλει να πάρει την εκμετάλλευση των τουριστικών δρομολογίων γιατί του ανήκουν τα δίκτυα. Βασική ωστόσο προϋπόθεση είναι να αλλάξει οργανόγραμμα και να προσλάβει μηχανοδηγούς. Όπως φαίνεται, την επόμενη χρονιά θα είναι έτοιμος να καταθέσει την πρότασή του για το Πήλιο και τα Καλάβρυτα.

Σημειώνεται ότι ο κ. Βούρδας έγινε αποδέκτης διαμαρτυριών για τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το κτίριο του ΟΣΕ στον Βόλο, για την εγκατάλειψη του τροχαίου υλικού και την αναξιοποίητη περιουσία του Οργανισμού. Ο ίδιος δήλωσε ότι προτεραιότητα για το υπουργείο αποτελούν τα έργα υποδομής και η στελέχωση του Οργανισμού, που αποδεκατίστηκε μέσα από το πρόγραμμα των μετατάξεων.

Στη συνάντηση συμμετείχε και ο πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γ. Κακουλάκης ο οποίος τόνισε πως πρώτη προτεραιότητα είναι το νέο οργανόγραμμα του ΟΣΕ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το