Για παραπλανητική τακτική στις βιτρίνες των καταστημάτων κατά την περίοδο των εκπτώσεων κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Βόλου. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της “Σύμφωνα με παράπονα καταναλωτών σε βιτρίνες πολλών καταστημάτων, στη διάρκεια των εκπτώσεων που είναι σε ισχύ, αναγράφεται με τεράστια γράμματα το ποσοστό έκπτωσης 50% και με γράμματα πολύ μικρότερα η αγγλική φράση «up to».
Αναρωτιόμαστε, γιατί ο μέσος Έλληνας καταναλωτής θα πρέπει να διαβάζει στη χώρα του επιγραφές στην Αγγλική και γιατί να είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τη διαφορά της λέξης «up» που σημαίνει «πάνω» (από 50% δηλαδή) και της φράσης «up to» που σημαίνει «μέχρι και» 50%.
Αν δεν πρόκειται για εμφανέστατη παραπλανητική πρακτική πίσω από αγγλικές φράσεις, τότε τι είναι;
Για μια ακόμα φορά, ζητάμε την ενίσχυση των ελέγχων από τους αρμόδιους εποπτικούς μηχανισμούς και καλούμε τους καταναλωτές να είναι υποψιασμένοι και να καταγγέλλουν στην Ένωσή μας οποιεσδήποτε πρακτικές βλάπτουν το συμφέρον τους και τους εξαπατούν”.
Πολλές φοιτητικές σχολές - και στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - τελούν υπό κατάληψη, από φοιτητές που…
Σοκαριστικό τροχαίο πριν λίγη ώρα στην ΕΟ Βόλου - Λάρισας στο ρεύμα προς Βόλου, όταν…
Στον Ιερό Ναό Αγίου Αποστόλου Θωμά Αερινού λειτούργησε σήμερα, 1η Κυριακή του Τριωδίου, ο Σεβ.…
Φτάνει η ώρα για τη διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές με την προθεσμία…
Οικογενειακή τραγωδία συγκλονίζει την τοπική κοινωνία της Πτολεμαΐδας. Μία 42χρονη γυναίκα έχασε το 7,5 μηνών…
Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για τις αιτήσεις του προγράμματος «Εξοικονομώ - Αλλάζω συσκευή» για επιχειρήσεις,…