Τοπικά

Ενημέρωση από τον Δήμο Βόλου για τις οδούς Ζάχου και Καραμπατζάκη σύμφωνα με σχέδια του Στάθη Χαλαστάρα… που είχε απορρίψει

Φωτογραφίες -φωτορεαλιστικά σχέδια χωρίς μελέτη- που είχε καταθέσει στην Επιτροπή Βιώσιμης Κινητικότητας ο μηχανικός υπάλληλος του Δήμου Βόλου κ. Στάθης Χαλαστάρας για τη δημιουργία γραμμικού πάρκου στους παρόχθιους του Κραυσίνδωνα, Ζάχου και Καραμπατζάκη, και είχαν απορριφθεί, πρόκειται να παρουσιάσει η δημοτική αρχή Βόλου στους κατοίκους, τους οποίους καλεί σε συγκέντρωση.

Τα φωτορεαλιστικά σχέδια δημιούργησε ο υπάλληλος της υπηρεσίας και μηχανικός  κ. Χαλαστάρας ο οποίος σήμερα βρίσκεται “φύλακας” στην Καραμπατζάκη για να μην καταστραφεί ο δρόμος. Ο κ. Χαλαστάρας τόνισε πως τα σχέδια για τις δύο οδούς δημιουργήθηκαν από τον ίδιο για την υπηρεσία , αλλά δεν λήφθηκαν υπόψη και περέμειναν στα συρτάρια του αρμόδιου αντιδημάρχου Θ. Σταυρίδη.Όπως τόνισε ο ίδιος , μελέτη για τα σχέδια δεν υπάρχει, καθώς η πρόταση δεν τέθηκε σε συζήτηση.

Ο δήμος θα παρουσιάσει τα σχέδια σήμερα στη συγκέντρωση-τρεις φωτογραφίες- και θα πρέπει να εκπονηθεί μελέτη η οποία στη συνέχεια θα πρέπει να εγκριθεί από τις Επιτροπές και το Δημοτικό Συμβούλιο.

Η Επιτροπή Πολιτών επιβεβαιώνει την ύπαρξη απλών φωτογραφιών χωρίς μελέτες 

“Ήρθε  η ώρα να δούμε και τα σχέδια. Αυτά  που παρουσιάζονται σήμερα στον τύπο. Επειδή τα άτομα που ασχολήθηκαν μ’ αυτό το σχεδιασμό  λατρεύουν την αλήθεια την οποία και υπηρετούν, ενημερώνουμε για τα παρακάτω:

Τα συγκεκριμένα φωτορεαλιστικά σχέδια κατασκευάστηκαν από υπάλληλο του Δήμου, μέλος της Ομάδας των ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΥΣΙΔΩΝΑ και αποτελούν διδαχή για το πως σχεδιάζονται οι ανθρώπινες πόλεις.

Είναι αποτέλεσμα, αποτύπωσης της νομοθεσίας, προδιαγραφών και βιωματικής προσέγγισης της περιοχής, αποτυπωμένη στο χαρτί με φωτορεαλισμό.

Βρίσκονται στο Δήμο επισημαίνοντας στο πάνω μέρος της κάθε εικόνας, ότι αυτός ο σχεδιασμός αφορά ΗΠΙΑ-ΤΟΠΙΚΗ κυκλοφορία, κάτι που στις εικόνες που παρουσιάζουν σήμερα, ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ! Γιατί;.

Βασικά στοιχεία της ΗΠΙΑΣ -ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑΣ σύμφωνα με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, του τομέα Συγκοινωνιακής Υποδομής και του TRANSPORT LEARNING , είναι η εξάλειψη της διαμπερούς κυκλοφορίας, η βελτίωση της ασφάλειας της οδού για τους ευάλωτους χρήστες, μείωση του θορύβου και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, αύξηση του πρασίνου,  περιορισμός της κυκλοφορίας εντός της γειτονιάς κ.λ.π. Αυτά για να υπάρχει μια σαφής εικόνα, μακριά από αυθαίρετες και παραπλανητικές ερμηνείες που παρουσιάζονται και δεν αφορούν τη φιλοσοφία του εν λόγω σχεδιασμού. Γι΄αυτό ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΙΚΟΝΑΣ, ΑΛΛΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ !

Ουσιαστικά πρόκειται για τρία φωτορεαλιστικά σχέδια από τα οποία, δύο αφορούν την οδό Ζάχου και ένα την οδό Καράμπατζάκη στο μη διαμορφωμένο τμήμα της.

Σκοπός αυτών ήταν και είναι η κατανόηση για την επιδιωκόμενη παρέμβαση ανάπλασης, που αποτελούσε και αποτελεί από το 1988, πάγια διεκδίκηση των ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΥΣΙΔΩΝΑ, στα πλαίσια των λεγόμενων «κυκλοφοριακών κυψελών» που πρέπει να δημιουργηθούν στην περιοχή , Καραμπατζάκη και Ζάχου, με το χείμαρρο Κραυσίδωνα να αποτελεί την ενδιάμεση γραμμική ανάσα πρασίνου και οξυγόνου, σεβόμενη τα χαρακτηριστικά που πιο πάνω αναφέρθηκαν.

Επι αυτών των σχεδίων δεν έχει ληφθεί καμιά απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου, ούτε σχετικές μελέτες έχουν γίνει, ούτε χρηματοδότηση υπάρχει, είναι πυροτεχνήματα εν΄ όψη των εορτών των Χριστουγέννων, ένα γεγονός το οποίο έχουν με υπόμνημά τους επισημάνει πρόσφατα  στο Δήμο  443 δημότες. Αυτή είναι η μια και μοναδική αλήθεια!

Αντ΄ αυτού η Δημοτική Αρχή ξεκινά να εφαρμόζει όλα αυτά τα «ωραία» με την καταστροφή  των δέντρων και καταστρέφοντας  τμήματα της ανάπλασης στο διαμορφωμένο από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα LIFE έργο. Η δε παρουσίαση των χωρίς, καμιά απόφαση, σχεδιασμό, μελέτη και χρηματοδότηση, είναι στο απόλυτο κενό. Κλασική περίπτωση αντιπερισπασμού για δημιουργία εντυπώσεων και αναστροφής του αρνητικού κλίματος που έχει δημιουργηθεί από τα τελευταία γεγονότα που συνέβησαν στην περιοχή.

Η ώρα για τα όσα σας αναλύουμε ήρθε, σχεδιάστε -μελετήστε κυκλοφοριακές κυψέλες και στις δύο όχθες του Κραυσίδωνα, αναβαθμίστε τον Κραυσίδωνα, σεβαστείτε την υπάρχουσα διαμόρφωση της Καραμπατζάκη, και κατασκευάστε μια γραμμική ανάσα δύο χιλιομέτρων  για ΟΛΗ την πόλη και τους ανθρώπους της, για μια βιώσιμη πόλη”

Σχέδιο Στάθη Χαλαστάρα εκπροσώπου επιτροπής κατοίκων για την διάσωση της Καραμπατζάκη

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το