Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών πραγματοποίησε διήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Παρασκευή 16 και το Σάββατο 17 Νοεμβρίου, με θέμα «Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς υγείας».
Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοπλιστούν με τις απαραίτητες τεχνικές και μεθόδους που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσεων, συγκρούσεων και παραπόνων με απώτερο σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
Με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε ομάδες, role playing και case studies κρατήθηκε αμείωτο το ενδιαφέρον για το περιεχόμενο του σεμιναρίου ενώ έγινε και πλήρη κατανόηση αυτού πετυχαίνοντας τον αρχικό στόχο.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Ιωάννης Πυρνοκόκης, ο οποίος επί σειρά ετών κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή σε Δημόσια και Ιδιωτικά Νοσοκομεία.
Το υπουργείο Υγείας γνωρίζει το πρόβλημα που υπάρχει με την έλλειψη δεύτερου ογκολόγου στο Νοσοκομείο…
Φοβόταν για τη ζωή του ο Χρήστος Γιαλιάς, που δολοφονήθηκε στη Μάνδρα το βράδυ της…
Μαζική ήταν η συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο κατά του νομοσχεδίου του υπουργείου παιδείας που επιτρέπει…
«Είναι ώρα οι αγρότες να αξιολογήσουν τα μέτρα της κυβέρνησης και να επαναπροσδιορίσουν τη στάση…
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους για άλλη μια μέρα οι αγρότες σε διάφορα σημεία της χώρας,…
Ο ιδρυτής του «Άλλου Ανθρώπου», Κώστας Πολυχρονόπουλος, σημειώνει ότι, με όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό…