Τοπικά

Ένας στους δέκα μαθητές από τα Γυμνάσια της Μαγνησίας παρακολουθεί ενισχυτική διδασκαλία

Ένας στους δέκα μαθητές Γυμνασίων παρακολουθεί την ενισχυτική διδασκαλία στον Νομό Μαγνησίας, ενώ το μάθημα που δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον, είναι τα μαθηματικά. Ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας ξεκίνησε να εφαρμόζεται φέτος αμέσως μετά τα Χριστούγεννα.
Αυτό σημαίνει ότι αργοπόρησε να ξεκινήσει για ακόμη μια χρονιά, με αποτέλεσμα αρκετοί μαθητές που ένιωθαν ότι χρειάζονταν μια περαιτέρω εξωσχολική διδακτική στήριξη, να στραφούν στον ιδιωτικό τομέα για βοήθεια.

Βέβαια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας συνολικά 710 μαθητές Γυμνασίων του Νομού παρακολουθούν φέτος τον θεσμό της ενισχυτικής διδασκαλίας και έχουν ενταχθεί σε ένα από τα 233 τμήματα που συγκροτήθηκαν γι’ αυτό τον σκοπό.
Οι μαθητές αυτοί παρακολουθούν μερικά ή και όλα τα μαθήματα που προβλέπονται για διδακτική στήριξη και τα οποία είναι τα αρχαία ελληνικά, η νεοελληνική γλώσσα, τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία και τα αγγλικά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των μαθητών στρέφεται στο μάθημα των μαθηματικών που συνήθως δυσκολεύει τους μαθητές, ενώ πολύ πιο ισχνό είναι το ενδιαφέρον για την αγγλική γλώσσα.

Τα μαθήματα ξεκινούν στις 2 το μεσημέρι και τελειώνουν γύρω στις 5 το απόγευμα. Στον Νομό Μαγνησίας έχουν δημιουργηθεί 20 Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (ΣΚΑΕ) που εξυπηρετούν στις πιο πολλές των περιπτώσεων μαθητές από ένα και πλέον Γυμνάσια.
Αν υπολογίσουμε ότι συνολικά οι μαθητές των Γυμνασίων της Μαγνησίας ανέρχονται στους 6.000 και την ενισχυτική διδασκαλία παρακολουθούν 710 μαθητές που μοιράζονται ισάριθμα μεταξύ αγοριών και κοριτσιών, τότε σε ποσοστό οι φοιτούντες στον θεσμό είναι γύρω στο 10%.
«Αν τα μαθήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας ξεκινούσαν όχι τον Ιανουάριο, αλλά τον Οκτώβριο, οπότε προκύπτουν και οι μεγάλες ανάγκες, τότε το ενδιαφέρον των παιδιών θα ήταν πολύ πιο έντονο» τόνισε φιλόλογος που είναι και υπεύθυνος ενός ΣΚΑΕ και έχει εμπειρία στον συγκεκριμένο θεσμό.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως «οι μαθητές που έρχονται για να καλύψουν τα κενά τους σε κάποια μαθήματα, νιώθουν ικανοποιημένοι για τη δουλειά που γίνεται, καθώς εκτός των άλλων προετοιμάζονται για τις σχολικές υποχρεώσεις της επόμενης μέρας».

Συνολικά 33 Γυμνάσια συμμετέχουν μέσω των μαθητών στην ενισχυτική διδασκαλία η οποία καλύπτει ανάγκες εφήβων και στα πιο απομακρυσμένα μέρη του Νομού.
Στην ενισχυτική διδασκαλία διδάσκουν αναπληρωτές καθηγητές πλήρους και μειωμένου ωραρίου.
Το επίσης σημαντικό θα είναι να δημιουργηθούν αντίστοιχες δομές ενισχυτικής διδασκαλίας και για το Λύκειο. Άλλωστε παλιότερα λειτουργούσε η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το