Τοπικά

Ένα τάμπλετ ανά 45 μαθητές στη Μαγνησία – Ζητήθηκαν 8. 500 ψηφιακά μέσα και εστάλησαν 288

«Φιάσκο» με τα ψηφιακά μέσα που ζητήθηκαν από τα σχολεία της Μαγνησίας για την τηλεκπαίδευση των μαθητών. Τα σχολεία ζήτησαν 8. 500 ψηφιακά μέσα για να καλυφθούν οι ανάγκες και εστάλησαν 288 για 71 σχολεία. Δηλαδή αντιστοιχεί ένα τάμπλετ ανα 45 μαθητές και το ερώτημα είναι πως θα γίνει η τηλεκπαίδευση….

«Αυτή είναι και δική μας απορία» σχολίασε, όταν ρωτήθηκε ο διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σ. Σαβελίδης, ενώ οι διευθυντές των σχολείων θα αποφασίσουν, όταν τα παραλάβουν πως θα κατανεμηθούν.

Το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή την εξ’ αποστάσεως διδασκαλία, παρουσιάζοντας, ωστόσο, σοβαρές ανεπάρκειες στην υλοποίηση του σχεδιασμού.

Στη Μαγνησία φάνηκαν από νωρίς τα προβλήματα, καθώς πολλοί μαθητές δεν διέθεταν τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό (Η/Υ, laptop ή tablet) για να παρακολουθήσουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Το ίδιο ίσχυε και για κάποιους καθηγητές. Έτσι ζητήθηκε μέσω της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να καλυφθούν οι ανάγκες το συντομότερο δυνατό, καθώς κάποιοι μαθητές βρίσκονται στην κρίσιμη τάξη της Γ’ Λυκείου.

Το υπουργείο σε απάντηση του αιτήματος της εκπαιδευτικής κοινότητας της Μαγνησίας εξέδωσε αρχικά σχετική διευκρινιστική εγκύκλιο (Φ.478.6/74 /43904/Α2 / 07- 04-2020), στην οποία καλούσε στην καταγραφή των πληροφορικής υποδομής εκπαιδευτικών και μαθητών για τις ανάγκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Ωστόσο, με επόμενη διευκρινιστική εγκύκλιο λίγες ώρες αργότερα (Φ.478.6/75/44420/Α2/9.4.2020) το υπουργείο επεσήμανε ότι η «…καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών)». Μάλιστα η προθεσμία αυτής της καταγραφής ήταν μέχρι τις …8 Απριλίου.

Σύμφωνα δηλαδή με το υπουργείο η καταγραφή αναγκών μέσα σε ασφυκτική προθεσμία, αφορούσε στις ανάγκες σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό κλειστών σχολείων και όχι τις πραγματικές ανάγκες μαθητών και καθηγητών, οι οποίοι χωρίς τα απαραίτητα μέσα δεν θα μπορέσουν καν να συμμετέχουν στην εξ αποστάσεων διδασκαλία.

Το παραπάνω «φιάσκο» των ερμηνευτικών εγκυκλίων του υπουργείου είχε ως αποτέλεσμα, από τα αρχικά 8.500 laptop που είχαν ζητηθεί από Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας και είχαν προκύψει από την καταγραφή των πραγματικών αναγκών μαθητών και καθηγητών, η εκπαιδευτική κοινότητα της Μαγνησίας τελικά να δικαιούται 285 laptop, που αντιστοιχούν σε έναν ανά 45 μαθητές.

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το