Τοπικά

Εν μέσω αντιδράσεων εγκρίθηκε η εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης για Ζάχου-Καραμπατζάκη

Αυστηρή κριτική στη δημοτική αρχή Βόλου για την ανάθεση σε ιδιώτη της μελέτης διαμόρφωσης των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, άσκησαν οι εκπρόσωποι των μειοψηφιών στο Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ παράλληλα υπογράμμισαν για μια ακόμη φορά ότι οι επιχειρούμενες αλλαγές είναι αντίθετες με το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Βόλου.

Ο δημοτικός σύμβουλος της κίνησης «Μαζί για τον Βόλο» Κ. Γαργάλας επέκρινε τη δημοτική αρχή για την επιλογής της λέγοντας ότι θα μπορούσε να υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο, με ελάχιστο κόστος από πλευράς του Δήμου, ενώ ο Αρ. Δουλόπουλος από τη «Δύναμη Βόλου» σημείωσε ότι η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Βόλου διαθέτει αξιόλογους μηχανικούς οι οποίοι θα μπορούσαν να εκπονήσουν τη μελέτη και έτσι ο Δήμος να κερδίσει το ποσό των 50.000 ευρώ.

Απαντώντας ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Θ. Σταυρίδης υποστήριξε ότι η Υπηρεσία αδυνατεί να κάνει μία τέτοια μελέτη και ίσως οι φοιτητές δεν θα μπορούσαν να διαχειριστούν τις απαιτήσεις της παρέμβασης. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι με το άνοιγμα της Καραμπατζάκη και τη σύνδεση με τον Περιφερειακό, δημιουργούνται νέα δεδομένα. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι θα προκηρυχθεί μειοδοτικός διαγωνισμός και εκτίμησε ότι η μελέτη θα είναι έτοιμη να παραδοθεί στον Δήμο σε λιγότερο από ένα δίμηνο.

Από την πλευρά της η επικεφαλής της παράταξης «Επιλογή Ευθύνης» Νατάσα Οικονόμου επανέλαβε ότι οι επιχειρούμενες αλλαγές στις δυο οδούς έρχονται σε αντίθεση με το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο για την περιοχή, ενώ αμφισβήτησε τον ισχυρισμό Σταυρίδη ότι η Υπηρεσία του Δήμου αδυνατεί να εκπονήσει τη μελέτη.

Ο επικεφαλής της ΛΑΣ Απ. Νάνος σημείωσε ότι η εκπόνηση της μελέτης έρχεται εκ των υστέρων, αφού η δημοτική αρχή έχει ήδη προχωρήσει στον σχεδιασμό της, παρά την αντίθεση των κατοίκων.

«Ξεκινήσατε να κάνετε έργο χωρίς να έχει γίνει μελέτη», είπε με τη σειρά του, απευθυνόμενος στη δημοτική αρχή, και ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Θ. Διαμαντένιας.

Στις προβλέψεις του ΓΠΣ επικέντρωσε την τοποθέτησή του και ο δημοτικός σύμβουλος Ιάσονας Αποστολάκης, λέγοντας πως η τροποποίηση που ψηφίστηκε το 2016 θέλει μία 5ετία για να εφαρμοστεί, άρα μέχρι το 2021 δεν μπορεί να γίνει καμία αλλαγή.

Στο ίδιο μήκος κύματος ο κ. Γαργάλας σημείωσε ότι η επίμαχη μελέτη «στηρίζεται σε γυάλινα πόδια», ενώ κατήγγειλε τον Θ. Σταυρίδη ότι μέσα από την τοποθέτησή του ομολόγησε την σχεδιαζόμενη σύνδεση των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη με τον Περιφερειακό.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το