Τοπικά

Έλλειψη αιθουσών λόγω αύξησης μαθητών στο ΓΕΛ Αγριάς

Αύξηση 30% παρουσιάζει το μαθητικό δυναμικό στο Γενικό Λύκειο Αγριάς, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί οξύτατο πρόβλημα έλλειψης αιθουσών σε βαθμό μάλιστα που πλέον να σχεδιάζεται και η χρήση για τη διδασκαλία ενός χώρου που ήταν αποθήκη.
Η διεύθυνση του σχολείου έχει αποστείλει εδώ και μερικές ημέρες όλα τα απαραίτητα έγγραφα στις αρμόδιες υπηρεσίες και αναμένει την αντιμετώπιση του ζητήματος. Το σχολείο ζητεί την τοποθέτηση τουλάχιστον δύο αιθουσών προκάτ, ώστε να μπορούν να γίνουν ομαλά τα μαθήματα.
Όπως επισήμανε ο διευθυντής του ΓΕΛ Αγριάς κ. Θωμάς Καρανίκας «τα προηγούμενα χρόνια το μαθητικό δυναμικό του σχολείου κυμαινόταν μεταξύ 150-180 άτομα. Για τη φετινή χρονιά, όμως έχουμε μια σημαντική αύξηση κατά 70 μαθητές. Έτσι το Λύκειο έχει 250 μαθητές και έντεκα τμήματα, από τέσσερα στις δύο πρώτες Τάξεις του Λυκείου, και τρία στη Γ’ Τάξη».
Ερμηνεύοντας την αύξηση των μαθητών ο ίδιος σημείωσε πως αφενός οφείλεται στις φουρνιές των μαθητών, καθώς αποφοιτούν από τα Γυμνάσια της Αγριάς, των Μηλεών. Ενδεικτικά φέτος ήταν μια πολυπληθής «φουρνιά» μαθητών. Αφετέρου μέσα στο καλοκαίρι κυριάρχησαν οι πληροφορίες ότι η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο με το νέο σύστημα θα γίνεται χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις, κάτι που στη συνέχεια άλλαξε. Ωστόσο αρκετοί μαθητές που ήθελαν, εγγράφηκαν στο ΓΕΛ έχοντας την αρχική προσδοκία».
Ο κ. Καρανίκας τόνισε πως το ΓΕΛ Αγριάς είναι ένα πολύ καλά οργανωμένο και καλό σχολείο, με πλούσιες δράσεις. Όμως η αύξηση του μαθητικού δυναμικού προκαλεί οξύτατο πρόβλημα στέγασης που πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστεί. Έχουμε έντεκα τμήματα γενικής παιδείας και το διδακτήριο διαθέτει δέκα αίθουσες. Όταν όμως τα τμήματα αναπτυχθούν σε κατευθύνσεις και μαθήματα επιλογών, χρειαζόμαστε δεκαπέντε αίθουσες. Προς το παρόν μαθήματα γίνονται στις αίθουσες φυσικών επιστημών, πολλαπλών χρήσεων, πληροφορικής, ενώ θα αξιοποιηθεί για διδασκαλία και ένας χώρος που ήταν μέχρι πρότινος αποθήκη. Το αίτημά μας είναι να τοποθετήσει ο Δήμος τουλάχιστον δύο αίθουσες προκάτ, προκειμένου να γίνονται εκεί μαθήματα».
Και όπως αναφέρεται σχετικά «όντας στη δεύτερη εβδομάδα μαθημάτων το πρόβλημα χρειάζεται άμεσα μια λύση, καθώς και οι αίθουσες φυσικών επιστημών, πληροφορικής και πολλαπλών χρήσεων πρέπει και αυτές να επιτελέσουν τον παιδαγωγικό του σκοπό».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το