Τοπικά

Ελεγχόμενη στάθμευση στο Βόλο από 9 π.μ. έως 9 μ.μ. – Επεκτείνεται σε Φιλελλήνων, Μαγνήτων, Βασάνη, Παπαδιαμάντη

Την χωροθέτηση νέου Δημοτικού Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης του Δήμου Βόλου αποφάσισε με τις ψήφους της παράταξης της πλειοψηφίας το δημοτικό συμβούλιο Βόλου.

Ο κ. Ριζόπουλος δήλωσε πως θα υπάρξει νέα οικονομική επιβάρυνση των κατοίκων χωρίς να υπάρχει ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη. Ο ίδιος σημείωσε πως η δημοτική αρχή δεν θέλει να διευκολύνει τους δημότες αλλά έχει εισπρακτική λογική όπως και η προηγούμενη δημοτική αρχή. Εκτίμησε πως η μόνη κερδισμένη θα είναι η ιδιωτική εταιρεία που θα αναλάβει το σύστημα.

Η μελέτη εκπονήθηκε από την Εταιρία «VMC Τεχνική Ε.Ε.». Αντικείμενο της μελέτης ήταν η επιλογή της περιοχής και των λειτουργικών παραμέτρων εφαρμογής του νέου Δη.Σ.Ε.Σ. του Δήμου Βόλου, μέσω της αναλυτικής απογραφής των υφιστάμενων γεωμετρικών και κυκλοφοριακών χαρακτηριστικών και της εφαρμογής των αντίστοιχων προδιαγραφών στάθμευσης. Ειδικότερα, καταγράφηκαν και κωδικοποιήθηκαν όλες οι υφιστάμενες θέσεις οχημάτων και μοτό καθώς επίσης και οι υφιστάμενες ειδικές θέσεις για στάθμευση ΑΜΕΑ, θέσεις για φορτοεκφόρτωση, για επιβίβαση – αποβίβαση ξενοδοχείων, για χρηματαποστολές κλπ. Καταγράφηκαν επίσης οι χώροι που θα πρέπει να παραμένουν διαρκώς προσβάσιμοι και ελεύθεροι από στάθμευση. Πραγματοποιήθηκε απογραφή των υφισταμένων ειδικών ρυθμίσεων στάθμευσης, καθώς και απογραφή της υφιστάμενης προσφοράς στάθμευσης στην οδό αλλά και της στάθμευσης σε οργανωμένους χώρους δημόσιας χρήσης εκτός οδού.

Αποτυπώθηκε η υφιστάμενη ζήτηση για θέσεις στάθμευσης με παράλληλη αποτίμηση των χαρακτηριστικών στάθμευσης και καταγραφή των παράνομων σταθμεύσεων. Δημιουργήθηκαν οι σχετικές βάσεις δεδομένων και τα αντίστοιχα υπόβαθρα σε περιβάλλον GIS, υπολογίστηκαν οι δείκτες χαρακτηριστικών στάθμευσης, η διακύμανση και η μέση διάρκεια της στάθμευσης, η συσσώρευση της στάθμευσης και οι δείκτες εναλλαγής. Τέλος εκπονήθηκε το σχέδιο χωροθέτησης του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης, με την περιοχή και τις κατηγορίες των θέσεων, τις ημέρες και ώρες λειτουργίας, με πίνακες και υπομνήματα για τις θέσεις επί πληρωμή, τις θέσεις των μονίμων κατοίκων και τις ειδικές θέσεις. Το σύστημα θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09.00 έως τις 21.00 καθώς και τα Σάββατα από τις 09.00 έως τις 16.00., εκτός Κυριακών και επισήμων Αργιών.

Το σύστημα χωροθετείται στο τετράγωνο των οδών Φιλελλήνων- Μαγνήτων- Βασάνη- Παπαδιαμάντη και περιλαμβάνει 45 δρόμους. Συνολικά η επέκταση αφορά 1.008 θέσεις του συστήματος και 1.401 θέσεις στάθμευσης για μόνιμους κατοίκους. Οι δρόμοι:

Ανθίμου Γαζή, Γ. Καρτάλη, Τάκη Οικονομάκη, 28ης Οκτωβρίου, Σωκράτους, Φιλελλήνων, Μαυροκορδάτου, Γαμβέτα, Ογλ, Κουμουνδούρου, Γκλαβάνη, Αγίου Νικολάου, Δον Δαλεζίου, Σπύρου Σπυρίδη, Αντωνοπούλου, Κουταρέλια, Παύλου Μελά, Ηπείρου, Κοραή, Χατζηαργύρη, Ροζού, Πλάτωνος, Αθανασίου Διάκου, Μεταμορφώσεως, 54ου Συντάγματος, Μουσέων, Ξενοφώντος, Μακρινίτσης, Βασσάνη, Σόλωνος, Θρακών, Ορφανοτροφείου, Παλαιστίνης, Αριστοτέλους, Σοφοκλέους, Ελ. Βενιζέλου (Ιωλκού), Κ. Καρτάλη, Κωνσταντά, Δημητριάδος, Ιάσονος, Ερμού, Ρήγα Φεραίου, Μαγνήτων, Θουκυδίδου και κάθετες οδοί που συμβάλλουν στη Δημητριάδος (τμήμα Φιλελλήνων και Περραιβού).

Το σύστημα επεκτείνεται και θα λειτουργεί συνεχόμενα από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και τα Σάββατα από τις 9 το πρωί έως τις 4 το μεσημέρι. Ελεύθερη θα είναι η στάθμευση τις Κυριακές και αργίες η στάθμευση θα είναι ελεύθερη.
Ο μέγιστος χρόνος στάθμευσης θα αφορά θα είναι τρεις ώρες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το