Κάθε μέσο, ακόμα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ιστοσελίδες, χρησιμοποιεί η Εφορία για να πιάσει στη «φάκα» τους φοροφυγάδες. Τελευταίο παράδειγμα, οι κριτικές πελατών σε ιστοσελίδα για διοργάνωση γάμων, που οδήγησαν τον έλεγχο στη διαπίστωση μη έκδοσης αποδείξεων. Δηλαδή οι ελεγκτές έκαναν χρήση θετικών σχολίων από πελάτες και τα αντίστοιχα likes, οδηγούμενοι στη συγκεκριμένη περίπτωση. Από φωτογραφίες, σχόλια και αναρτήσεις ο ελεγκτικός μηχανισμός ψάχνει για συναλλαγές χωρίς απόδειξη, ενώ στο «μάτι» των ελεγκτών είναι και χώροι δεξιώσεων για γάμους και βαφτίσια, κτήματα για κοινωνικές εκδηλώσεις, αίθουσες για επαγγελματικούς σκοπούς κ.λπ.
Λ.Α.
Ένα αεροσκάφος τύπου A350 των Τουρκικών Αερογραμμών πραγματοποίησε επείγουσα προσγείωση όταν ο κυβερνήτης του, Ιλτσεχίν…
Η Γερμανία ήταν δημοφιλής χώρα στη Ρωσία, πριν τον πόλεμο στην Ουκρανία, με την πλειοψηφία…
Μία ανείπωτη τραγωδία έλαβε χώρα σήμερα στη Γλυφάδα, όταν εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του στην…
Αν και οι άνθρωποι δεν μπορούν να μπουν σε μια χρονομηχανή και να γυρίσουν πίσω…
Από την ηλικία των 12 μέχρι και να συμπληρώσει τα 15 έτη ισχυρίζεται μία 27χρονη…
Δεν πρόκειται να διεξαχθεί τελικά το ντιμπέιτ μεταξύ Νίκου Ανδρουλάκη και Χάρη Δούκα ενόψει του…