Παραπολιτικά

Έλεγχοι Ι

Κάθε μέσο, ακόμα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ιστοσελίδες, χρησιμοποιεί η Εφορία για να πιάσει στη «φάκα» τους φοροφυγάδες. Τελευταίο παράδειγμα, οι κριτικές πελατών σε ιστοσελίδα για διοργάνωση γάμων, που οδήγησαν τον έλεγχο στη διαπίστωση μη έκδοσης αποδείξεων. Δηλαδή οι ελεγκτές έκαναν χρήση θετικών σχολίων από πελάτες και τα αντίστοιχα likes, οδηγούμενοι στη συγκεκριμένη περίπτωση. Από φωτογραφίες, σχόλια και αναρτήσεις ο ελεγκτικός μηχανισμός ψάχνει για συναλλαγές χωρίς απόδειξη, ενώ στο «μάτι» των ελεγκτών είναι και χώροι δεξιώσεων για γάμους και βαφτίσια, κτήματα για κοινωνικές εκδηλώσεις, αίθουσες για επαγγελματικούς σκοπούς κ.λπ.
Λ.Α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το