Τοπικά

Ελάχιστοι καθηγητές στη Μαγνησία δεν κατέθεσαν βαθμούς – Τα ονόματά τους ζητεί το υπουργείο Παιδείας

Πολύ λίγοι είναι οι καθηγητές στη Μαγνησία που δεν έδωσαν βαθμολογία στο πρώτο τετράμηνο το οποίο έχει ολοκληρωθεί εδώ και μερικές εβδομάδες.
Την ίδια στιγμή στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας εστάλη χθες η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας που ζητεί από τους διευθυντές να αναφέρουν τα ονόματα των καθηγητών που δεν βαθμολόγησαν.
Κάθε χρόνο οι μαθητές λάμβαναν στο πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου τους ελέγχους επίδοσης για το πρώτο τετράμηνο. Φέτος λόγω της τηλεκπαίδευσης σημειώθηκε η πρώτη αλλαγή που ήταν η αποστολή των βαθμών ηλεκτρονικά στους γονείς των μαθητών. Η δεύτερη αλλαγή ήταν πως καθυστέρησε αρκετά η επίδοση των βαθμών, καθώς οι μαθητές των Γυμνασίων και των Λυκείων επέστρεψαν στα θρανία την 1η Φεβρουαρίου και έτσι δόθηκε η δυνατότητα στους καθηγητές να βάλουν και κάποια τεστ ή διαγωνίσματα, ώστε να έχουν πιο καλή εικόνα των μαθητών

διά ζώσης.
Με την τηλεκπαίδευση να καλύπτει ένα μεγάλο χρονικό όριο της διδασκαλίας στο πρώτο τετράμηνο, ο στόχος να βαθμολογήσουν οι καθηγητές με αντικειμενικότητα και αξιολογική επάρκεια ήταν όλο και πιο δύσκολος.
«Για τον λόγο αυτό τα σχολεία άφησαν να περάσουν μερικές ημέρες μέχρι να αποστείλουν τους βαθμούς στους γονείς, ώστε οι καθηγητές να μπορέσουν να αποκτήσουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα σε σχέση με αυτήν που είχαν μέσω της τηλεκπαίδευσης» ανέφερε ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας κ. Χαράλαμπος Σταχτέας και πρόσθεσε πως «υπάρχουν σχολεία που ακόμη και αυτές τις μέρες ετοιμάζονται να αποστείλουν τους βαθμούς».

Στο ερώτημα, πόσοι είναι οι καθηγητές που τελικά δεν βαθμολόγησαν, απάντησε πως «είναι πολύ λίγοι. Βέβαια ξεκάθαρη εικόνα θα έχουμε, μόλις μας στείλουν τα σχολεία τα στοιχεία. Πάντως οι λόγοι που ένας καθηγητής μπορεί να μην βαθμολόγησε, είναι ποικίλοι, όπως, γιατί ο μαθητής δεν μπορούσε να συνδεθεί στο διαδίκτυο και έτσι έχασε μαθήματα στην τηλεκπαίδευση ή τοποθετήθηκε σε κάποιο σχολείο με καθυστέρηση και δίδαξε λίγες ώρες μαθημάτων».
Η εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας για τις βαθμολογίες αναφέρει πως «Είναι δεδομένο ότι με βάση τις κείμενες διατάξεις η κατάθεση της βαθμολογίας τετραμήνου στα Γυμνάσια και Λύκεια είναι υποχρεωτική, εκτός των εξαιρετικών εκείνων περιπτώσεων που ορίζονται περιοριστικά στις εν λόγω διατάξεις και αφορούν ιδίως σε μαθήματα, τα οποία για οποιονδήποτε λόγο διδάχθηκαν λιγότερο από δέκα (10) ώρες.

Στις εξαιρετικές αυτές περιπτώσεις θα πρέπει να τηρούνται οι επιβαλλόμενες από τις ίδιες διατάξεις διατυπώσεις και προεχόντως απόδειξη και αιτιολόγηση εκ μέρους του διδάσκοντα της πλήρωσης των προϋποθέσεων για μη βαθμολόγηση.
Ενόψει αυτών καλούνται οι διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τις οικείες Διευθύνσεις Δ.Ε. για τις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί δεν κατέθεσαν βαθμολογία, κατ’ εφαρμογή των οικείων διατάξεων, με την υποβολή κατάστασης στην οποία θα αναγράφονται οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, οι μαθητές για τους οποίους δεν κατέθεσαν βαθμολογία, τα μαθήματα στα οποία αφορά η μη κατάθεση βαθμολογίας, καθώς και οι λόγοι της μη κατάθεσής της στο πλαίσιο των προβλεπόμενων από τις εφαρμοστέες διατάξεις λόγων».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το