Τοπικά

Εκπονήθηκαν οι τεχνικές μελέτες της α’ φάσης για τη σύνδεση των ΒΙ.ΠΕ. του Βόλου και του λιμανιού

Ο πρόεδρος του ΟΣΕ Γιώργος Κακουλάκης κατά την ομιλία του στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών , με θέμα, ανάμεσα στα άλλα, την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και τις συνδυασμένες μεταφορές, αναφέρθηκε στον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει ο ΟΣΕ ως διαχειριστής της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής.
Οι διοικήσεις του ΟΣΕ επί κυβερνήσεων με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ δρομολόγησαν μια πολιτική ανάπτυξης των παρακάτω τομέων, μετά από δεκαετίες όπου υπήρξε πολιτική επιλογή υποβάθμισης στην κατασκευή διαμετακομιστικών κέντρων, στις συνδυασμένες μεταφορές και στην ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα λόγω γεωγραφικής θέσης αποτελεί την πύλη μεταξύ Ασίας και Ευρώπης.
Σύμφωνα με τον κ. Κακουλάκη, βάσει του στρατηγικού πλαισίου επενδύσεων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο Οργανισμός, κατά την περίοδο 2015-2019, δρομολόγησε την πλήρη σύνδεση του δικτύου με λιμάνια και βιομηχανικές ζώνες.
Με βάση όσα παρουσίασε, έχουν εκπονηθεί οι τεχνικές μελέτες της α’ φάσης για τη σύνδεση των ΒΙ.ΠΕ. 1 και 2 του Βόλου και του λιμένος Βόλου με τη σιδηροδρομική γραμμή Λάρισας – Βόλου.

Είναι προφανής η σπουδαιότητα αυτού του έργου για την αναβάθμιση του λιμανιού, την αξιοποίηση των ΒΙΠΕ και την προώθηση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του Βόλου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το