Τοπικά

Εκατοντάδες επιστολές για απλήρωτο ρεύμα έχουν λάβει Βολιώτες από δικηγορικά γραφεία των Αθηνών

Εκατοντάδες είναι οι περιπτώσεις Βολιωτών που έχουν λάβει ενημερωτικές επιστολές από δικηγορικά γραφεία των Αθηνών για οφειλές που έχουν προς τη ΔΕΗ από απλήρωτους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος. Η ΔΕΗ έχει προχωρήσει σε κάποια μέτρα για να μετριάσει το οικονομικό άνοιγμα από ανεξόφλητες οφειλές και ένα μέτρο είναι η ανάθεση υποθέσεων σε δικηγορικά γραφεία, όπως και οι επιστολές που έχει στείλει και η ίδια η Επιχείρηση.
Ο κλοιός για τους καταναλωτές ηλεκτρικού ρεύματος που έχουν οφειλές από απλήρωτους λογαριασμούς σφίγγει επικίνδυνα. Κάθε μέρα μεγαλώνει η λίστα με αυτούς που έχουν γίνει δέκτες επιστολών από δικηγορικά γραφεία των Αθηνών για να ρυθμίσουν και να διακανονίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους.
Αν δεν προχωρήσουν σε εξόφληση ή ρύθμιση τότε οι καταναλωτές κινδυνεύουν με διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος. Όπως τονίστηκε, τα δικηγορικά γραφεία μετά από επικοινωνία με τους οφειλέτες τους ζητούν να επισκεφτούν ένα κατάστημα της ΔΕΗ και να ρυθμίσουν την οφειλή πληρώνοντας το 30% και διακανονίζοντας το υπόλοιπο ποσό σε 12 ισόποσες μηνιαίες δόσεις.
Μεγάλη είναι η κινητοποίηση και στον Βόλο, όπου εκατοντάδες είναι αυτοί που έχουν παραλάβει επιστολή από δικηγορικά γραφεία, ενώ άλλοι έχουν παραλάβει επιστολή από την ίδια τη ΔΕΗ.
Βολιώτες που επικοινώνησαν με τη «Θ» ανέφεραν ότι έχουν γίνει δέκτες των επιστολών, μέσω των οποίων καλούνται να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τη ΔΕΗ, ενώ αρκετοί από αυτούς έχουν δεχτεί και τηλεφωνήματα από τα δικηγορικά γραφεία των Αθηνών.

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία
Συνεχίζεται η ταλαιπωρία δεκάδων Βολιωτών που έχουν εξοφλήσει λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος με πάροχο τη ΔΕΗ μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Όπως διαπίστωσαν οι ίδιοι, στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος αναγράφεται η νέα οφειλή διμήνου (είτε έναντι είτε εκκαθαριστικός) και ενώ έχουν πληρώσει τον προηγούμενο λογαριασμό, φαίνεται και προηγούμενο ανεξόφλητο ποσό.
Το πρόβλημα που είχε αρχίσει να εμφανίζεται από την άνοιξη και φαινόταν να λύνεται έχει εμφανιστεί πάλι, αφού η κόντρα ΕΛΤΑ-ΔΕΗ μάλλον καλά κρατεί.
Όποιος καταναλωτής πλήρωσε λογαριασμό της ΔΕΗ μέσω των ΕΛΤΑ, δεν φαίνεται στο σύστημα της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού ως πληρωμένος, αλλά το ποσό φαίνεται ανεξόφλητο.
Οι πελάτες της ΔΕΗ πρέπει να επισκεφτούν ένα κατάστημα της Επιχείρησης με την απόδειξη πληρωμής για να διορθωθεί το πρόβλημά τους και να μην φαίνεται στο σύστημα ως ανεξόφλητο.
Για αυτό άλλωστε στο κατάστημα της ΔΕΗ Βόλου έχει αναρτηθεί χαρτί που πληροφορεί τους καταναλωτές για το υπάρχον πρόβλημα, επισημαίνοντας ότι δεν οφείλεται στη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το