Τοπικά

Εικαστικές παρεμβάσεις στο 4ο ΓΕΛ Βόλου – Πρωτοβουλία μαθητών για το βάψιμο των αιθουσών

Ήθελαν να δώσουν χρώμα και ταυτότητα στο σχολείο τους και έτσι ξεκίνησαν τον ελαιοχρωματισμό των αιθουσών. Η πρωτοβουλία ανήκει στους μαθητές του 4ου ΓΕΛ Βόλου οι οποίοι εδώ και λίγες εβδομάδες έχοντας τη στήριξη της διεύθυνσης του σχολείου προχώρησαν σε μια ενδιαφέρουσα δράση που κάνει το διδακτήριο πιο ελκυστικό.
Οι μαθητές από τρία τμήματα της Β’ Τάξης θέλησαν να βάψουν τις αίθουσες που κάνουν μάθημα για να αισθάνονται ακόμη πιο οικεία και όμορφα.
Οι εικαστικές παρεμβάσεις στο 4ο ΓΕΛ Βόλου ξεκίνησαν με τη διαμόρφωση τοιχογραφιών πριν λίγα χρόνια, συνεχίζονται με το βάψιμο των αιθουσών και θα συνεχιστούν και το καλοκαίρι με μια ακόμη μεγάλη τοιχογραφία στην όψη του διδακτηρίου από την πλευρά της οδού Νεαπόλεως.
Και εκτιμάται πως την ερχόμενη σχολική χρονιά θα υπάρξουν και άλλοι μαθητές που θα θελήσουν να βάψουν επίσης τις δικές τους αίθουσες.

Άλλωστε στη μαθητική κοινότητα διαμορφώνεται σταδιακά και μια αντίληψη για να παραμένουν στην ίδια αίθουσα και τα τρία χρόνια και να μην αλλάζουν κάθε χρόνο.
Ο διευθυντής του 4ου ΓΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ιωαννίδης δήλωσε πως «Oι μαθητές ενεργοποιούνται τα τελευταία χρόνια για να συντηρήσουν και να ανανεώσουν τα χρώματα στις αίθουσες. Ζητούν ταυτόχρονα να προχωρήσουν σε εικαστικές παρεμβάσεις που σε συνεργασία με τους καθηγητές των καλλιτεχνικών καταλήγουν σε εντυπωσιακά αποτελέσματα. .Μέσα από τις δημιουργίες που αφορούν εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους συνδεδεμένες συχνά με τα project, προσπαθούμε οι μαθητές να αγαπήσουν το σχολείο να αποτυπωθεί ακόμη μια συνέχεια που κοσμεί και μεταμορφώνει τους χώρους και το κτίριο. Η αίσθηση μιας αύρας που πρέπει να αναδεικνύει η κάθε μονάδα. Προς αυτή την κατεύθυνση σε συνεργασία με την ομάδα URBANACT περιμένουμε λοιπόν στα τέλη του Ιούλη έναν παγκόσμιου φήμης εικαστικό, τον Hitnes που θα δουλέψει σε μια από τις προσόψεις του σχολείου».

Χαρούμενη διάθεση από μαθητές

Για την πρωτοβουλία τους μίλησαν στη «Θ» τρεις μαθήτριες της Β’ Τάξης. Η Βασιλική Φλούγκα τόνισε πως οι αίθουσες ήταν μουντές και αδιάφορες. Θέλαμε να μπαίνουμε στην αίθουσα και να νιώθουμε όμορφα. Γι’ αυτό και ως τμήμα κάναμε συνέλευση οι μαθητές και αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στο βάψιμο της αίθουσας με ένα σχέδιο που να αποτυπώνει τα όνειρά μας και την ευτυχία μας.
Η Μαρίνα Τσάνκο ανέφερε πως «η όλη δράση μας πήρε περίπου τρεις εβδομάδες, μια εβδομάδα για να διαμορφώσουμε το σχέδιο και άλλες δύο εβδομάδες για να ελαιοχρωματίσουμε. Και ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία από την οποία νιώσαμε όλοι όμορφα».
Αναφερόμενη στο μήνυμα που έστειλαν οι μαθητές με την πρωτοβουλία τους η μαθήτρια Χριστίνα Σκουφογιάννη είπε πως «όλοι οι μαθητές πρέπει να ενεργοποιηθούν για την αναβάθμιση του χώρου που αφιερώνουν πολλές ώρες καθημερινά. Με τη δράση μας αυτή αναδείχθηκε η ομαδικότητα, ο καθένας είχε τον ρόλο του. Τώρα η αίθουσα που διαμορφώσαμε, έχει άλλα χρώματα και προσφέρει στους μαθητές πιο χαρούμενη διάθεση».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το