Τοπικά

Εγκρίθηκαν οι κυκλοφοριακές αλλαγές στον Άναυρο

ΑΝΑΥΡΟΣ2

Καταψήφισε το ΤΕΕ, η αντιπολίτευση και ο εκπρόσωπος των ταξί στη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας την απόφαση της Δημοτικής Αρχής για κυκλοφοριακές αλλαγές στον Άναυρο. ΤΕΕ και μείζονα αντιπολίτευση κατήγγειλαν ότι καμία μελέτη δεν κατέθεσε η υπηρεσία που να αποδεικνύει τη βασιμότητα των επιλογών της, οι οποίες επηρεάζουν τη λειτουργία του Νοσοκομείου. Με το ίδιο σκεπτικό, την απουσία δηλαδή μελέτης, καταψήφισε και ο πρόεδρος των ταξί.
Το σκεπτικό της Δημοτικής Αρχής, που να εδράζεται σε δεδομένα κυκλοφοριακά, δεν κατατέθηκε, ενώ δεν τέθηκαν υπόψη κανενός και δεν ζητήθηκαν οι απόψεις του ΕΚΑΒ, της Τροχαίας και του «Αχιλλοπούλειου», σύμφωνα με τις καταγγελίες.
Στο μεταξύ η απόφαση της Δημοτικής Αρχής για τις αλλαγές παρουσιάστηκε ως αίτημα του Αστικού ΚΤΕΛ με «συνοδευτική μελέτη του καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Νικολάου Ηλιού περί «Διερεύνησης χωροθέτησης τερματικού σταθμού του Αστικού ΚΤΕΛ στην ευρύτερη περιοχή του Αναύρου, καθώς και προτάσεων τροποποιήσεων διαδρομών υφισταμένων λεωφορειακών γραμμών και χωροθέτησης στάσεων ώστε να εξυπηρετούνται σημαντικές χρήσεις γης». Η μελέτη σύμφωνα με τις καταγγελίες δεν κατατέθηκε από κανέναν.
Σύμφωνα με την απόφαση που λήφθηκε με τη λευκή ψήφο του ΤΕΕ και της μείζονος αντιπολίτευσης θα υπάρξει:
Η διατήρηση της διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής Νο. 1
Η τροποποίηση διαδρομών των λεωφορειακών γραμμών Νο. 3 & Νο. 15, ώστε αυτές να διέρχονται μέσω των οδών Αθανασάκη & Πλαστήρα (βόρειο σκέλος) και με τον τρόπο αυτό να εξυπηρετούν και την ιδιαίτερη ζήτηση για πρόσβαση στις Υπηρεσίες του Νοσοκομείου Βόλου, καθώς και του Μουσείου.
Η δημιουργία μίας στάσης λεωφορείου στην εσοχή της οδού Αθανασάκη, λίγο πριν τη συμβολή της με την οδό Πλαστήρα.
Η ρύθμιση του φωτεινού σηματοδότη στη διασταύρωση των οδών Πολυμέρη & Αθανασάκη, ώστε να δίδεται η δυνατότητα αριστερής στροφής.
Η χωροθέτηση τριών αποκλειστικών θέσεων στάσης λεωφορείων, επί της πλατείας Αναύρου και δύο αντιστοίχων θέσεων στην επόμενη ανηφόρα, πριν την οδό Πολυμέρη.
Η δημιουργία μίας εσοχής για προσωρινή στάθμευση ενός λεωφορείου, παρά το παρκάκι της οδού Αιολίδος.
Η διαμόρφωση χώρου στάθμευσης υπό γωνία, δυναμικότητας 50 οχημάτων, στο νότιο σκέλος της οδού Πλαστήρα.
Η διαμόρφωση χώρου στάθμευσης δύο τουριστικών λεωφορείων για την εξυπηρέτηση των προσερχόμενων στο Μουσείο, στην οδό Πλαστήρα (με Αθανασάκη).

Μπάρα στην Αγίου Νικολάου
Επίσης με τη λευκή ψήφο της αντιπολίτευσης, των ταξί και του ΤΕΕ αποφασίστηκε η τοποθέτηση μπάρας ελέγχου επί της οδού Αγ. Νικολάου, αμέσως μετά το υφιστάμενο χώρο στάθμευσης των ΕΛ.ΤΑ.
Σημειώνεται ότι τα οχήματα άμεσης ανάγκης (πυροσβεστικά οχήματα, ασθενοφόρα, αστυνομία) θα έχουν δυνατότητα χειρισμού της μπάρας προς διευκόλυνση του έργου τους. Αντίστοιχη πρόβλεψη θα υπάρχει και για την απρόσκοπτη διενέργεια των τελετών που πραγματοποιούνται στον Ιερό Ναό Αγ. Νικολάου, καθώς και για τις ανάγκες ανεφοδιασμού των καταστημάτων.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το