Η πανδημία άφησε τα σημάδια της στις καταναλωτικές συνήθειες. Μια από αυτές που γνωρίζουν άνθηση είναι οι e-αγορές από τα σούπερ μάρκετ για τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίοι κάνουν περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες. Η αύξηση του τζίρου το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν 10%, αποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές προτιμούν να έρχονται τα ψώνια τους στην πόρτα τους, από το να πηγαίνουν οι ίδιοι στα σούπερ μάρκετ. Η έρευνα της Convert Group έδειξε και κάτι άλλο αξιοσημείωτο. Πως η Δευτέρα μπορεί να εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής ημέρα για τα e-ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται τη συγκεκριμένη ημέρα. Όμως στο «κόλπο» μπήκε και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%.
Λ.Α.
Σήμερα κυκλοφορούν τα πολυαναμενόμενα απομνημονεύματα της τέως «Πρώτης Κυρίας» των ΗΠΑ, Μελάνια Τραμπ με τους…
Η εταιρεία Stanno θα είναι ο επίσημος προμηθευτής αθλητικού υλικού του Ολυμπιακού Βόλου στο ποδόσφαιρο.…
Κράνος που φορέθηκε από Stormtrooper σε ταινία του franchise «Star Wars» εκτιμάται ότι θα πωληθεί…
Ακόμη και αν τα εγγόνια του βασιλιά Καρόλου έχουν εξασφαλισμένο οικονομικό μέλλον, αυτό δε σημαίνει…
O Έλον Μασκ, σε αποκλειστική συνέντευξη με τον συντηρητικό πολιτικό σχολιαστή Τάκερ Καρλσον που μεταδόθηκε στην…
Ένα ζευγάρι κόκκινα παπούτσια, δύο κολιέ με χάντρες και ένα βρετανικό νόμισμα βρίσκονται ανάμεσα στα…