Παραπολιτικά

e-ψώνια

Η πανδημία άφησε τα σημάδια της στις καταναλωτικές συνήθειες. Μια από αυτές που γνωρίζουν άνθηση είναι οι e-αγορές από τα σούπερ μάρκετ για τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίοι κάνουν περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες. Η αύξηση του τζίρου το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν 10%, αποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές προτιμούν να έρχονται τα ψώνια τους στην πόρτα τους, από το να πηγαίνουν οι ίδιοι στα σούπερ μάρκετ. Η έρευνα της Convert Group έδειξε και κάτι άλλο αξιοσημείωτο. Πως η Δευτέρα μπορεί να εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής ημέρα για τα e-ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται τη συγκεκριμένη ημέρα. Όμως στο «κόλπο» μπήκε και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%.
Λ.Α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το