Τοπικά

Δυσκολεύτηκαν οι υποψήφιοι από τα ΓΕΛ της Μαγνησίας σε μαθηματικά και αρχαία

Ως μέτριας δυσκολίας χαρακτηρίστηκαν τα θέματα που διαγωνίστηκαν χθες στα μαθήματα των αρχαίων και των μαθηματικών οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις.
Ήταν η δεύτερη μέρα εξετάσεων για τους υποψήφιους των ΓΕΛ, οι οποίοι εξετάστηκαν σε δύο μαθήματα που έχουν υψηλό συντελεστή βαρύτητας.
Οι εξετάσεις έγιναν χωρίς προβλήματα και οι υποψήφιοι παρέλαβαν τα θέματα γύρω στις 9 το πρωί, ενώ oι περισσότεροι αξιοποίησαν και τις τρεις ώρες εξετάσεων, ώστε να απαντήσουν σε όλα τα θέματα.

Οι υποψήφιοι επισήμαναν για τα αρχαία πως ήταν μέτριας δυσκολίας και ότι σε ένα βαθμό δεν ανέμεναν να πέσει στο διδαγμένο κείμενο ξανά Πρωταγόρας, όπως είχε συμβεί πέρυσι.
Στα μαθηματικά τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας και έπρεπε οι υποψήφιοι να έχουν προετοιμαστεί καλά, ενώ όπως τόνισαν περισσότερο δυσκολεύτηκαν στα θέματα της θεωρίας.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σε ανακοίνωσή της για τα θέματα των Μαθηματικών που διαγωνίστηκαν χθες οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων, αναφέρει πως «καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης, υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία από το πρώτο θέμα, οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
Τα θέματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυσκολία από τα αντίστοιχα περσινά. Εκτιμούμε ότι πολλοί υποψήφιοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον χρόνο.
Θέμα Α: Θεωρία από το σχολικό βιβλίο με αυξημένες απαιτήσεις, Θέμα Β: Ελέγχονται βασικές γνώσεις Ανάλυσης, Θέμα Γ: Με πολλά ερωτήματα εξετάζεται μεγάλο μέρος της ύλης. Το ερώτημα Γ3 θα δυσκολέψει αρκετούς υποψήφιους, Θέμα Δ: Το θέμα Δ παρουσιάζει αυξημένη δυσκολία».

Σε ανακοίνωσή της η ΟΕΦΕ τόνισε πως «τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά, στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, χαρακτηρίζονται σε γενικές γραμμές κατανοητά και αναμενόμενα.
Το διδαγμένο κείμενο αντιστοιχούσε στην ενóτητα 3 από τον Πρωταγόρα του Πλάτωνα και οι ερωτήσεις που το συνόδευαν ήταν κατανοητές και σαφείς. Το παράλληλο μεταφρασμένο κείμενο που δόθηκε για συγκριτικό σχολιασμό ήταν απόσπασμα απó τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου και υπήρχε στο σχολικό βιβλίο.
Το αδίδακτο κείμενο ήταν ένα απόσπασμα από τον «Κυνηγετικό» του Ξενοφώντα. Δεν παρουσίαζε ιδιαίτερες δυσκολίες στην επεξεργασία του, ενώ η νοηματική ερώτηση, που ζητήθηκε για πρώτη φορά στις εξετάσεις, σύμφωνα με τη φιλοσοφία του νέου προγράμματος σπουδών που είχε ανακοινωθεί, ήταν εύστοχα διατυπωμένη, με προφανή απάντηση».

Σε ανακοίνωση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας επισημαίνεται πως «απόλυτα ομαλά διεξήχθησαν χθες Δευτέρα 10 Ιουνίου, οι πανελλαδικές εξετάσεις των αποφοίτων μαθητών των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων στα 21 εξεταστικά κέντρα της Μαγνησίας, στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών και των Μαθηματικών της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.
Στις εξετάσεις συμμετείχαν 1.252 μαθητές σε σύνολο 1.325 και απουσίασαν 73. Συγκεκριμένα στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών συμμετείχαν 476 μαθητές σε σύνολο 493 και απουσίασαν 17. Στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών συμμετείχαν 445 μαθητές σε σύνολο 487 και απουσίασαν 42. Στην Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής συμμετείχαν 331 μαθητές σε σύνολο 345 και απουσίασαν 14».
Οι πανελλαδικές εξετάσεις για τους μαθητές των ΓΕΛ συνεχίζονται αύριο Τετάρτη 12 Ιουνίου με τα μαθήματα, Ιστορία για την Ομάδα Προσανατολισμού των Ανθρωπιστικών Σπουδών, Φυσική για την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον για την Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις για τα ΕΠΑΛ συνεχίζονται σήμερα Τρίτη 11 Ιουνίου με τα εξής μαθήματα: Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΑΟΔ), Στοιχεία Μηχανών, Ναυσιπλοΐα ΙΙ, Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις και Προγραμματισμός Υπολογιστών.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το