Τοπικά

Δυναμικές κινητοποιήσεις προετοιμάζουν οι ιδιοκτήτες σχολών οδηγών στο Βόλο

Οι ιδιοκτήτες Σχολών Οδηγών έχει αντιμετωπίσει, πρωτόγνωρες καταστάσεις από το 2016 μέχρι σήμερα, με αποκορύφωμα την πολύμηνη αποχή του εξεταστικού προσωπικού των Διευθύνσεων Μεταφορών το έτος 2019 που προκάλεσε την διαφορά τζίρου και σε σχέση με το 2020 εμφανίστηκε θετική, γεγονός που αποτέλεσε αιτία απόρριψης της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτών από τα προγράμματα “Επιστρεπτέα Προκαταβολή” και τα προγράμματα Ενίσχυσης Επιχειρήσεων των Περιφερειών.

Η περίοδος πανδημίας που διανύουμε αφήνει και αυτή τα σημάδια της πάνω στον ταλαιπωρημένο κλάδο, που απευθύνεται στους κυβερνητικούς βουλευτές, τους βουλευτές της αντιπολίτευσης  και τον περιφερειάρχη. Έχοντας λάβει ενίσχυση 800 ευρώ (Μάρτιος –  Απρίλιος 2020) και την μείωση ενοικίου, παράλληλα απαιτείται η η εισφορά τους σε όλα τα πάγια έξοδα, ασφαλιστικά ταμεία, δόσεις δανείων, τέλη κυκλοφορίας, ασφαλιστηρίων  συμβολαίων κλπ, και βρίσκονται σε θέση να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στα έξοδα διαβίωσης των οικογενειών τους.

Ένα ακόμη πρόβλημα, θα το συναντήσουν κατά την επαναλειτουργία τους μετά το πέρας της αναστολής εργασίας. Αυτό θα είναι η αδυναμία των Διευθύνσεων Μεταφορών λόγω έλλειψης προσωπικού, να εξυπηρετήσει τον όγκο των υποψηφίων που θα αιτηθούν  να εξεταστούν στο θεωρητικό και πρακτικό μέρος, που ξεπερνά τις 50.000 σε αναμονή.

Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω η Γενική Συνέλευση του Σωματείου Εκπαιδευτών Υποψηφίων Οδηγών Νομού Μαγνησίας έλαβε απόφαση για συμμετοχή σε δυναμικές, τοπικές και πανελλαδικές  κινητοποιήσεις και  ζητά :  Την παρέμβαση των αρμοδίων για την επίλυση των προβλημάτων, που έφεραν τον κλάδο μας σε καταστροφική τροχιά. Την δημιουργία ειδικής κατηγορίας για τις σχολές οδηγών, στα μελλοντικά προγράμματα Επιχορήγησης Επιχειρήσεων,  Επιστρεπτέας Προκαταβολής, κλπ,  χωρίς  να αποτελεί κριτήριο ένταξης στο πρόγραμμα η πτώση τζίρου.

Την ένταξη στο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ με τίτλο “ΑΝΑΣΑ 2″ που θα υλοποιήσει προσεχώς η Περιφέρεια Θεσσαλίας, ΧΩΡΙΣ να αποτελεί κριτήριο ένταξης μας η πτώση τζίρου.

Την δημιουργία  μη επιστρεπτέου προγράμματος επιδότησης παγίων εξόδων με σκοπό την βοήθεια ομαλής επανέναρξης μας μετά το πέρας της  αναστολής λειτουργίας των επιχειρήσεων.

Την απαλλαγή των ασφαλιστικών εισφορών για τους μήνες στους οποίους βρίσκονται σε αναστολή καθώς και την δημιουργία πλάνου 120 δόσεων μέσω του ΚΕΑΟ, για την περίοδο 2019 μέχρι σήμερα.

Την παράταση του μέτρου ” Μη καταβολής ενοικίων” για χρονικό διάστημα 3 μηνών, μετά την άρση αναστολής εργασίας των επιχειρήσεων.

Την μείωση κατά 50% των τελών κυκλοφορίας των εκπαιδευτικών οχημάτων για το  έτος 2022.

Την απαλλαγή του ΚΑΔ των σχολών οδηγών από τον φόρο εισοδήματος και το τέλος επιτηδεύματος.

Την αναδρομική απόδοση επιδόματος ειδικού σκοπού 800 ευρώ ή επιδόματος ανεργίας για κάθε ιδιοκτήτη ή μέτοχο εταιρείας σχολής οδηγών και όχι ανά επιχειρηση, για το διάστημα αναστολής λειτουργίας.

Την επιδότηση ενοικίου πρώτης κατοικίας για τους ιδιοκτήτες και υπαλλήλους των σχολών οδηγών

Την ελάφρυνση των δανειακών υποχρεώσεων των εκπαιδευτών οδήγησης και κυκλοφοριακής αγωγής που δεν θα συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα  Γέφυρα 2.

Την μέριμνα για εκπαίδευση και πιστοποίηση, καθώς και εφοδιασμό των Διευθύνσεων Μεταφορών με Εξεταστικό Προσωπικό.

Να δοθεί προτεραιότητα  στην εκδίκαση των υποθέσεων διαφθοράς κυκλωμάτων, σχετικών με την έκδοση αδειών οδήγησης,  της τελευταίας πενταετίας, θεωρώντας πως βοηθούν στην εξυγίανση του κλάδου, την διαφάνεια, την αξιοκρατική εξυπηρέτηση των πολιτών και προάγουν το αίσθημα ευθύνης στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας και της προστασίας του πολίτη.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το