Τοπικά

Διστακτικοί οι αντιπρόσωποι ΙΧ στον Βόλο για το μέτρο της απόσυρσης

Μικρό καλάθι κρατούν αντιπρόσωποι αυτοκινήτων στον Βόλο για το πακέτο μέτρων και κινήτρων για την αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων με νεότερα οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον. Αν το μέτρο για την αντικατάσταση θα αφορά μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν θα ενισχύσει την αγορά του αυτοκινήτου, διότι εκτός ότι είναι ακριβά, δεν υπάρχουν και οι κατάλληλες υποδομές στην Ελλάδα ακόμα.
Πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών οχημάτων με νέα φιλικά με το περιβάλλον επεξεργάζεται το υπουργείο Μεταφορών με σκοπό να δοθούν κίνητρα για αγορά νέων, ώστε να ξαναζωντανέψει και η αγορά αυτοκινήτου.
Η κ. Λητώ Μάτσικα, ιδιοκτήτρια αντιπροσωπείας αυτοκινήτων στον Βόλο, τόνισε ότι τα κίνητρα για την απόσυρση αν αφορά μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τότε θα απευθύνεται σε ένα περιορισμένο αριθμό ενδιαφερομένων, διότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακριβά.

«Ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 1.400 κυβικών εκατοστών στοιχίζει 30.000 ευρώ περίπου, οπότε είναι δύσκολο κάποιος να διαθέσει αυτά τα χρήματα, όταν παλεύει για να πάρει ένα αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ» τόνισε η ίδια για να προσθέσει ότι σίγουρα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον, δίνοντας ένα παράδειγμα της Honda, η οποία από το 2025 θα παράγει μόνο ηλεκτρικά οχήματα.
Η κ. Λητώ Μάτσικα ανέφερε ότι δεν υπάρχουν ακόμη οι κατάλληλες υποδομές στην Ελλάδα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως είναι για παράδειγμα οι σταθμοί φόρτισης.
Από την πλευρά του ο κ. Κώστας Χατζηγούλας, αντιπρόσωπος αυτοκινήτων στον Βόλο, ανέφερε ότι οι αντιπρόσωποι περιμένουν λεπτομέρειες για το πρόγραμμα απόσυρσης, ενώ τόνισε πως αν θα αφορά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι δύσκολο να κινηθεί η αγορά αυτοκινήτου, διότι είναι ακριβά.
«Αν το κίνητρο για την απόσυρση του παλιού οχήματος με ένα νέο θα περιλαμβάνει τα υβριδικά ή με φυσικό αέριο, τότε αλλάζει, αν και οι ίδιες οι εταιρείες δίνουν κίνητρα-εκπτώσεις» ανέφερε ο ίδιος.
Ο κ. Κώστας Χατζηγούλας πρόσθεσε πως «είναι ευχής έργο να ξεκινήσει η απόσυρση ώστε να μας βοηθήσει στη μιζέρια μας. Καμία εταιρεία στην Ελλάδα δεν είναι βιώσιμη. Και τοπικά συρρικνωνόμαστε, δεν αντέχεται αυτή η κατάσταση. Οι εταιρείες ζητούν ό,τι ζητούσαν και πριν το 2009 σαν να μην έχουμε κρίση. Αν δεν γίνει κάτι δραστικό θα συνεχιστεί η ζημιά».

Share

Πρόσφατα άρθρα

Τέμπη: Ο πρώην επικεφαλής του ΟΣΕ και κατηγορούμενος, εμφανίζεται διαρκώς στα γραφεία του Οργανισμού

Πολλαπλά ερωτηματικά προκαλεί η συνεχιζόμενη παρουσία του τέως διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, Σπύρου Πατέρα, στα…

26 Μαρτίου 2024

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κηρύσσεται η Βαλτιμόρη με ειδικό διάταγμα – Συνεχίζονται οι έρευνες μετά τη σύγκρουση

Κατάσταση έκτακτης ανάγκης κήρυξε ο δήμαρχος της Βαλτιμόρης Μπράντον Σκοτ μετά τη μοιραία σύγκρουση του…

26 Μαρτίου 2024

Αχ. Μπέος: Οι χούντες έχουν ημερομηνία λήξης

Με προσωπική του δήλωση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο «ισχυρός» άνδρας της ΠΑΕ Βόλος, Αχιλλέας…

26 Μαρτίου 2024

Γιατί οι πλούσιοι άνθρωποι δεν καλύπτουν τα παράθυρά τους;

Αν περπατήστε στο τετράγωνο μιας πλούσιας γειτονιάς της Αμερικής το βράδυ θα εκπλαγείτε από το…

26 Μαρτίου 2024

Ομόφωνα υπέρ της παραμονής της 1ης ΤΑΞΑΣ στο Στεφανοβίκειο το περιφερειακό Συμβούλιο

Ομόφωνο ψήφισμα ενέκρινε σήμερα το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, για τη μη μετεγκατάσταση της 1η ΤΑΞΑΣ…

26 Μαρτίου 2024

Νέα Δημοκρατία: Διεγράφη ο Μιχάλης Ταμήλος μετά τα σχόλια για τις οικογένειες των θυμάτων των Τεμπών

Με απόφαση της Γραμματέως της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ Μαρίας Συρεγγέλα, διαγράφεται από μέλος της…

26 Μαρτίου 2024