Τοπικά

Διπλή αγωνία για τους υποψήφιους των Πανελλαδικών: Να γράψουν καλά στις εξετάσεις και να μην ασθενήσουν

Τα Λύκεια δέχθηκαν την περασμένη Δευτέρα μετά από δύο μήνες τους μαθητές της Γ’ Τάξης, ωστόσο η συμμετοχή των τελευταίων ήταν μάλλον απογοητευτική με τα ποσοστά να κυμαίνονται τις τελευταίες μέρες στο 20%.
Οι δύο πρώτες μέρες βέβαια ήταν κάπως πιο ενθαρρυντικές ως προς τη συμμετοχή, αλλά μόλις οι μαθητές ολοκλήρωσαν τις διαδικασίες για την αίτηση-δήλωση στις πανελλαδικές που ήταν απαραίτητες μέχρι την Πέμπτη 14 Μαΐου, μετά οι άδειες αίθουσες ήταν το κύριο χαρακτηριστικό.
Βέβαια τα μέτρα προφύλαξης υπήρχαν στα Λύκεια, όπως με τις αποστάσεις των θρανίων, τα αντισηπτικά, τους ελάχιστους μαθητές ανά αίθουσα.
Ωστόσο, όπως επισήμανε διευθύντρια ΓΕΛ «οι υποψήφιοι αυτή την περίοδο έχουν μια διπλή αγωνία, από τη μια να συνεχίσουν την προετοιμασία τους για να γράψουν καλά στις πανελλαδικές εξετάσεις οι οποίες θα διεξαχθούν σε λιγότερο από ένα μήνα και από την άλλη να προφυλαχθούν και να μην αρρωστήσουν από τον ιό. Γι’ αυτό και επιλέγουν να απέχουν, αν και στα σχολεία τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας».

Οι διευθυντές Λυκείων επισημαίνουν πως «κάθε χρόνο τέτοια περίοδο οι μαθητές της Γ’ Τάξης απουσιάζουν από το σχολείο και μένουν σπίτι τους, κάνοντας χρήση των πολλών απουσιών, για να διαβάσουν ενόψει των πανελλαδικών. Αυτό συμβαίνει και φέτος, πόσο περισσότερο μάλιστα που υπάρχει και η πανδημία.
Άλλωστε εκτός από το «όπλο» των απουσιών έχουν και την δήλωση που κάνουν οι γονείς. Μια δήλωση που, όπως αναφέρουν διευθυντές, τροποποιήθηκε τρεις φορές.
«Στην αρχή ήταν μια απλή δήλωση, μετά έγινε υπεύθυνη δήλωση του αντίστοιχου νόμου και τελευταία στην κατηγορία των ευπαθών ατόμων μπήκαν και οι ηλικίες άνω των 65 ετών. Έτσι πάρα πολλοί μαθητές στη δήλωση συμπληρώνουν το μεσαίο κουτάκι που είναι το ευπαθές άτομο που έχουν στο σπίτι τους» τόνισε διευθυντής ΕΠΑΛ.
Το παρήγορο για τους υποψηφίους εκτός από τη μείωση της ύλης είναι πως και οι θέσεις εισακτέων παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα, που σημαίνει οι τέσσερις στους πέντε θα εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Την περασμένη εβδομάδα κυριάρχησε στα σχολεία και το θέμα των ζωντανών μεταδόσεων για τους μαθητές που θα παραμένουν σπίτι και θα θέλουν να παρακολουθούν το μάθημα βλέποντας από τον υπολογιστή τους την αίθουσα. Βέβαια οι εκπαιδευτικοί αντιμετώπισαν το όλο θέμα με αρνητισμό θέτοντας αφενός ζητήματα προσωπικών δεδομένων αφετέρου με ειρωνεία, καθώς έλεγαν πως «εδώ δεν έχουμε μαθητές στην αίθουσα, οι ζωντανές μεταδόσεις είναι το ζητούμενο;».
Πάντως στα σχολεία της Μαγνησίας προς το παρόν το μέτρο αυτό που είναι προαιρετικό, δεν έχει εφαρμοστεί, ενώ κάποιοι διευθυντές έθεσαν και τεχνικά ζητήματα. «Από τις 16 αίθουσες διδασκαλίας στο διδακτήριο, μόνο οι τέσσερις έχουν πρίζα για μπει το καλώδιο του υπολογιστή» τόνισε χαρακτηριστικά διευθυντής.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το