Τοπικά

Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου: Ανέβηκαν οι τόνοι στη συζήτηση για τις δαπάνες των σχολείων

Ένταση επικράτησε στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου με αφορμή την έγκριση απολογισμού για το 2017 των Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου.
Ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Απ. Γαλάτης υπεραμύνθηκε της εύρυθμης οικονομικής λειτουργίας των Επιτροπών λέγοντας ότι τα ταμεία των σχολείων έχουν πάντα χρήματα και τα διαχειρίζονται με αυτονομία οι διευθυντές.

Ο επικεφαλής της ΛΑΣ, ωστόσο, Απ. Νάνος επέκρινε τη δημοτική αρχή ότι με την ανοχή της έχει καθιερωθεί, στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κυρίως, να διαθέτουν οι διευθυντές μπογιές στους μαθητές για να βάφουν οι ίδιοι τις τάξεις. Παράλληλα, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Θ. Διαμαντένιας κατηγόρησε τη δημοτική αρχή ότι έλαβε συνολική προσφορά για το πετρέλαιο στα σχολεία, αλλά κάποιο σχολείο μόνο του κατάφερε να πάρει καλύτερη προσφορά κατά 10 λεπτά στο λίτρο.

Η τοποθέτηση αυτή του Θ. Διαμαντένια προκάλεσε την έκρηξη του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Γ. Μουλά. «Αυτά που λες, είναι μπούρδες και δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Να ερχόταν να χτυπήσει τον διαγωνισμό. Άρες μάρες κουκουνάρες», φώναξε.
Από την πλευρά του, απαντώντας στον Απ. Νάνο, ο Α. Γαλάτης υποστήριξε ότι η Σχολική Επιτροπή δεν έχει επιτρέψει ποτέ στους μαθητές να βάφουν τα σχολεία, ενώ η κ. Κότογλου είπε στο συγκεκριμένο σχολείο το βάψιμο έγινε στο πλαίσιο μαθητικού προγράμματος.
«Πρόκειται για σειρά σχολείων, όπως το ΕΠΑΛ, το Μουσικό κ.α.», αντέτεινε ο κ. Νάνος και πρόσθεσε ότι υπήρξαν καταγγελίες από μαθητές

Ο Απ. Γαλάτης επέμεινε ότι τέτοιες δράσεις γίνονται σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και συμπλήρωσε πως δεν γίνεται τίποτα χωρίς να είναι ενήμερη η δημοτική αρχή.
Οι ισολογισμοί των Επιτροπών εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία, με τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης να ψηφίζουν αρνητικά. Ο κ. Πατσιαντάς εξήγησε ότι η ψήφος του έχει πολιτικό χαρακτήρα, δεδομένου ότι τα κονδύλια που δίνονται για τα σχολεία δεν είναι αυτά που πρέπει.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το