Τοπικά

Δήμος Ρήγα Φεραίου: Να μην υποβαθμιστεί το Λύκειο Καναλίων “Θ”

ΓΕΛ Καναλίων

Τη διατήρηση του Λυκείου Καναλίων και όχι την υποβάθμισή του σε λυκειακές τάξεις διεκδικεί ο Δήμος Ρήγα Φεραίου από το υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο της προωθούμενης συνένωσης των σχολείων.

Σε ανακοίνωση της Δημοτικής Αρχής Ρήγα Φεραίου, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα εξής:
«Το συγκεκριμένο σχολείο βρίσκεται στα Κανάλια δίπλα από τη λίμνη Κάρλα. Το έργο της ανασύστασης της λίμνης Κάρλας είναι ένα έργο 350.000.000 περίπου ευρώ και βρίσκεται στη βόρεια πλευρά του Δήμου Ρήγα Φεραίου. Με την ολοκλήρωσή του προσδοκούνται πολλαπλά οφέλη. Λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και του έργου της Κάρλας που ανοίγει νέους ορίζοντες δραστηριοτήτων άρχισε είδη τάση μετοίκησης στην περιοχή. Το συγκεκριμένο σχολείο βρίσκεται στα Κανάλια, είναι το μόνο στη βόρεια πλευρά της λίμνης και εξυπηρετεί εδώ και πολλά χρόνια μέχρι σήμερα τις ανάγκες τριών χωριών. Τα Κανάλια με 1900 περίπου εγγεγραμμένους δημότες, το Κεραμίδι με 1550 περίπου εγγεγραμμένους δημότες και η Κερασιά με 350 περίπου εγγεγραμμένους δημότες.
Επίσης πρέπει να επισημάνουμε ότι όλα αυτά τα χρόνια σύμφωνοι με τις απόψεις μας είναι και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Μαγνησίας, αλλά και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Θεσσαλίας.
Φαίνεται τουλάχιστο περίεργο πώς μετά από τόσα χρόνια η απερχόμενη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Μαγνησίας εντελώς ξαφνικά και χωρίς πρώτα να ενημερώσει το Δήμο Ρήγα Φεραίου, άλλαξε την άποψή της και έστειλε έγγραφο πριν λίγες μέρες ότι η άποψή της είναι να υποβαθμιστεί το Λύκειο σε Λυκειακές τάξεις και ζητούσε από το Δήμο τη δική του εισήγηση.
Ο Δήμος Ρήγα Φεραίου αμέσως εισήγαγε το θέμα για λήψη απόφασης στο Δημοτικό Συμβούλιο και αποφάσισε ομόφωνα την παραμονή του Λυκείου Καναλίων ως έχει και όχι την υποβάθμισή του σε Λυκειακές Τάξεις.
Στην απόφασή του αυτή το Δήμος αιτιολογεί τους λόγους που είναι ακριβώς αυτοί που αναφέρονται στο συγκεκριμένο έγγραφο».
Ο δήμαρχος Δημ. Νασίκας επεσήμανε ότι «για όλους αυτούς τους λόγους το Γυμνάσιο – Λύκειο Καναλίων πληροί όλες τις προϋποθέσεις που θέτει το υπουργείο Παιδείας και πρέπει να παραμείνει ως έχει. Αυτά ήταν τα ατράνταχτα επιχειρήματά μας, που αφορούν στην παραμονή του Λυκείου Καναλίων ως έχει. Βασιστήκαμε στην εγκύκλιο που το ίδιο το υπουργείο είχε εκδώσει και ανέφερε ποια κριτήρια θα έπρεπε να πληροί μία σχολική μονάδα, προκειμένου να παραμείνει ως έχει. Τελικά το υπουργείο τότε δέχθηκε τις εισηγήσεις μας και το σχολείο (Λύκειο Καναλίων) παρέμεινε, αλλά με έναν τρόπο αβέβαιο. Δηλαδή παρατάθηκε η θητεία του. Από το 2011 έως το 2016 αναγκαζόμαστε κάθε χρόνο να εξηγούμε τα αυτονόητα στον εκάστοτε υπουργό ή υφυπουργό και δίδεται κάθε χρόνο παράταση. Ένα σχολείο δεν θα πρέπει να εξεταστεί σε καμία περίπτωση, με βάση τη λογική έσοδα μείον έξοδα».

Το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
Στο μεταξύ, το Δημοτικό Συμβούλιο Ρήγα Φεραίου κατά τη συνεδρίασή του, στις 2-12-2015, ψήφισε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Δήμου (Β΄Φάση) για την περίοδο 2015-2019.
To Επιχειρησιακό Σχέδιο Δήμου Ρήγα Φεραίου (β΄ Φάση) για την περίοδο 2015-2019 καταρτίστηκε από τη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών με την αρμόδια για κάθε Μέτρο και Στόχο, Υπηρεσία του Δήμου, δομήθηκε πάνω σε τέσσερις άξονες προτεραιότητας, ο κάθε ένας από τους οποίους εξειδικεύεται σε μια σειρά από μέτρα και γενικούς στόχους.
Η κατάρτιση της Β’ Φάσης του Επιχειρησιακού προγράμματος (Σχεδίου), που αναφέρεται στον επιχειρησιακό και οικονομικό προγραμματισμό του Δήμου, ολοκληρώθηκε με τα ακόλουθα βήματα:
Πενταετής προγραμματισμός των δράσεων του Δήμου Ρήγα Φεραίου.
Οικονομικός προγραμματισμός (εκτίμηση των εσόδων και των πηγών χρηματοδότησης για την υλοποίηση των δράσεων).
Ολοκλήρωση του προγραμματισμού και τελικές ενέργειες.
Στην εισήγησή του ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου κ. Δημ. Νασίκας επισήμανε ότι στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Δήμου αποτυπώνεται το όραμα της Δημοτικής αρχής για την προσεχή περίοδο μέχρι το 2019. Ο Δήμος Ρήγα Φεραίου σχεδιάζει το Επιχειρησιακό του πρόγραμμά στην κατεύθυνση της ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα στη Διοίκηση, στις Υπηρεσίες, στις Υποδομές, στις Παροχές, στην Παραγωγή, στον Αθλητισμό, τον Τουρισμό, στην Εκπαίδευση και στον Πολιτισμό».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το