Τοπικά

Δημοπρατήθηκε από την Περιφέρεια Θεσσαλίας ο δρόμος Ζαγορά – Χορευτό

Ένα ακόμη σημαντικό έργο οδικής ασφάλειας για το Πήλιο εισέρχεται σε τροχιά υλοποίησης καθώς η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού του έργου  της αποκατάστασης του οδικού τμήματος Ζαγοράς – Χορευτού. Ενός έργου συνολικού προϋπολογισμού 1.850.000 ευρώ που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Θεσσαλίας.

«Σε συνεργασία με την Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη, τους Περιφερειακούς Συμβούλους και τις υπηρεσίες μας προχωράμε τις διαδικασίες για την υλοποίηση ενός ακόμη σημαντικού έργου οδικής ασφάλειας για το Πήλιο. Πρόκειται για το έργο που βελτιώνει τμήματα του οδικού δικτύου που ενώνει τη Ζαγορά με το Χορευτό. Και αυτό το έργο εντάσσεται στο ολοκληρωμένο σχέδιο, συνολικού προϋπολογισμού 30 εκατομμυρίων ευρώ, για την αποκατάσταση του προβληματικού οδικού δικτύου στο Πήλιο, μετά τις πρωτοφανείς θεομηνίες του Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου 2018 που έχει εκπονήσει και εκτελεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας» τόνισε σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.

Στοιχεία έργου

Αντικείμενο του παρόντος έργου αποτελεί η αποκατάσταση των συνθηκών ευστάθειας στο οδικό δίκτυο του Πηλίου και ειδικοτερα στο τμημα του Τριτευοντος Εθνικόυ Δικτου Ζαγορας – Χορευτου, που προέκυψε μετά τις έντονες και παρατεταμένες βροχοπτώσεις των μηνών Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου του 2018.Μετά από εξέταση των περιοχών κατολίσθησης και των δεσμεύσεων άμεσης αποκατάστασης χωρίς πλήρη διακοπή του οδικού δικτύου επιλέχθηκε ως πλέον αποτελεσματική λύση η κατασκευή πετάσματος πασσάλων οπλισμένου σκυροδέματος. Τα τεχνικά έργα αντιστήριξης σε όλες τις θέσεις εμφανίζουν κοινά στοιχεία, με διαφορετικά γεωμετρικά στοιχεία (μήκη πασσάλων) και οπλισμούς. Οι κεφαλές των πασσάλων συνδέονται με ενιαία πλάκα κεφαλόδεσμο, η οποία μπορεί να επεκταθεί εν προβόλω προς τα κατάντη, σε όποιες θέσεις αυτό απατηθεί από τη γεωμετρία του δρόμου και τη σχετική απαίτηση περί κατασκευής πεζοδρομίου ή /και στηθαίου ασφαλείας. Με την κατασκευή των πασσάλων διασφαλίζεται η περιοχή έναντι κατολίσθησης, ενώ η κατασκευή της πλάκας κεφαλόδεσμου μπορεί να γίνει σε δεύτερη φάση , όταν οι καιρικές συνθήκες ή οι κυκλοφοριακές απαιτήσεις είναι πιο ευνοϊκές. Σε αρκετές περιοχές επίσης παρουσιάζονται καθιζήσεις και ελαφρές μεταπτώσεις δρόμων περιορισμένου εύρους και επικινδυνότητας. Στις θέσεις αυτές, κρίθηκε εξ αρχής ότι παρεμβάσεις απλής μορφής –όπως η κατασκευή τοίχων αντιστήριξης περιορισμένου μεγέθους και έκτασης εφαρμογής- μπορούν, κατά τρόπο σύντομο και οικονομικό, να οδηγήσουν στην αποκατάσταση του δικτύου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το