Τοπικά

Δημιουργώντας η πόλη το δικό της branding – Διεθνές συνέδριο από αύριο στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας

Καθηγητές και ερευνητές από την Κίνα, την Αυστραλία και άλλες χώρες από όλο τον πλανήτη, από την Αφρική, τη Βόρεια Αμερική θα βρεθούν για τρεις μέρες στον Βόλο, προκειμένου να συμμετάσχουν στο 4ο διεθνές συνέδριο για το μάρκετινγκ και branding που διοργανώνει το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Το συνέδριο θα αρχίσει την Τετάρτη και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου. Παρόμοιο συνέδριο είχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια στο Μακάο και στο Λονδίνο.
Ακόμη θα πραγματοποιηθούν εισηγήσεις για τη δημόσια διπλωματία, τον κορεσμό από τον τουρισμό, ενώ θα μιλήσει και ο βραβευμένος αρχιτέκτονας κ. Θ. Δοξιάδης. Στο πλαίσιο του ειδικού αυτού συνεδρίου θα υπάρχουν και δράσεις για τις καλλιτεχνικές γκαλερί.
«Οι συμμετέχοντες με εισηγήσεις θα ανέλθουν στους 130 και θα προέρχονται από πολλές χώρες της Αφρικής, της Ευρώπης, της Β. Αμερικής, της Ασίας. Είναι το 4ο συνέδριο που διοργανώνεται από τη διεθνή ένωση branding του τόπου. Επίσης μια ειδική συνεδρία θα υπάρχει για μια πόλη της Κίνας και τις ενέργειες που κάνουν εκεί για την προβολή της».
«Το ζήτημα για τις σύγχρονες πόλεις είναι πώς θα δημιουργήσουμε μια ταυτότητα, προκειμένου να προσελκύουν τουρίστες, κατοίκους για να μείνουν μόνιμα, αλλά και επενδύσεις. Αυτό είναι το ζητούμενο» τόνισε ο καθηγητής του Τμήματος Χωροταξίας και υπεύθυνος διεξαγωγής του συνεδρίου, Αλέξης Δέφνερ.
Ερωτηθείς πώς θα μπορούσε ο Βόλος να αναπτύξει τέτοιες πολιτικές για να διαμορφώσει το δικό του branding, είπε πως «δεν υπάρχουν συνταγές, καθώς ο κάθε τόπος έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Από το 2000 ασχολούμαστε με το θέμα και από το 2004 εκπονούμε σχέδια προβολής και branding τόπων. Βέβαια θα πρέπει να γίνονται και έρευνες πεδίου σε φορείς, κατοίκους, επαγγελματίες, επισκέπτες για να δούμε την ταυτότητα κάθε τόπου, πού πρέπει να δώσει έμφαση, ποιο κοινό μπορεί να προσελκύσει» τόνισε ο κ. Δέφνερ και συμπλήρωσε πως «ο Βόλος έχει πολύ ελκυστικά στοιχεία από το περιβάλλον, έχει ιστορία, πολιτισμό, την αξιοποίηση βιομηχανικών κτιρίων, όπως στο συγκρότημα Τσαλαπάτα, την αξιόλογη γαστρονομία. Παράλληλα διαθέτει το Πανεπιστήμιο, τη βιομηχανία, την υποδομή σε διάφορα επίπεδα. Επομένως μπορεί να αναπτύξει το δικό του branding και να φέρει επισκέπτες, κατοίκους, επενδύσεις».
Ο κ. Δέφνερ ευχαρίστησε το Επιμελητήριο Μαγνησίας που ήταν χορηγός του συνεδρίου.
Αναφορικά με τους τουρίστες στον Βόλο είπε πως το ζήτημα είναι να παραμένουν περισσότερες μέρες, να κάνουν τουλάχιστον δύο εβδομάδες διακοπές, αφού έχουν πράγματα να δουν, να γευτούν, να ζήσουν.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το