Τοπικά

Δημιουργία βρεφονηπιακού σταθμού στο Νότιο Πήλιο προγραμματίζει ο Μ. Μιτζικός

Ιδιαίτερη βαρύτητα στα θέματα Παιδείας δίνει ο υποψήφιος Δήμαρχος Νοτίου Πηλίου και επικεφαλής της παράταξης «Ενωτική Αυτοδιοικητική Κίνηση Νοτίου Πηλίου» κ. Μιχ. Μιτζικός, καταγράφοντας καθημερινά τα προβλήματα και τις ανάγκες στην ευρύτερη περιοχή. Με αφορμή την πληθώρα αιτημάτων από γονείς, θέτει ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός τουλάχιστον Βρεφονηπιακού Σταθμού προκειμένου να απασχολούνται τα παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Να αναφερθεί ότι στον Δήμο Νοτίου Πηλίου λειτουργεί ένας μόνο Δημοτικός Παιδικός Σταθμός στην Κορώπη, ο οποίος, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο κ. Μιτζικός,  δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες όλης της περιοχής, καθώς οι χιλιομετρικές αποστάσεις είναι μεγάλες και δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν όλοι οι εργαζόμενοι γονείς. Ο υποψήφιος Δήμαρχος και οι συνεργάτες του γνωρίζουν από πρώτο χέρι την ανάγκη για δημιουργία μιας τουλάχιστον υποδομής για παιδιά προσχολικής ηλικίας και προς αυτή την κατεύθυνση θα στραφούν για την χρηματοδότησή της μέσω του προγράμματος της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.) για την ίδρυση νέων τμημάτων Βρεφικής, Παιδικής και Βρεφονηπιακής Φροντίδας.

«Το Νότιο Πήλιο είναι μια κατ’ εξοχήν αγροτική και τουριστική περιοχή και στις περισσότερες οικογένειες αναγκάζονται να εργαστούν και οι δυο γονείς, ώστε να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες ανάγκες. Αυτό τους δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα ως προς τη φύλαξη των μικρών τους παιδιών.
Είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε στη δημιουργία και λειτουργία ενός τουλάχιστον Βρεφονηπιακού Σταθμού, μέσα από την εξασφάλιση χρηματοδότησης από την Περιφέρεια Θεσσαλίας ή τα προγράμματα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. ώστε να καλύψουμε το μεγάλο κενό που υπάρχει στον συγκεκριμένο τομέα. Η Παιδεία αποτελεί κορωνίδα στις προτεραιότητες της παράταξής μας και δεσμευόμαστε για την προώθηση και υλοποίηση ενός τόσο σημαντικού έργου για την περιοχή» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μιτζικός.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το